1

استقلالی ها بخواهند در اولین فرصت برای مذاکره به ایران خواهم آمد

  • کد خبر : 161830
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

پیشکسوت تیم استقلال گفت: «اعضای هیات مدیره بیشتر از روی علاقه ای که به برخی از بازیکنان سابق استقلال دارند نام آنها را مطرح می کنند اما فکر می کنم بحث اصلی انتخاب سرمربی بعد از تعیین تکلیف مدیریت این باشگاه رقم بخورد.»

داریوش یزدانی در خصوص قرار گرفتنش در میان گزینه های سرمربیگری استقلال و احتمال بازگشتش به ایران برای سرمربیگری صحبت هایی انجام داد که متن کامل آن را در ادامه می خوانید.

* نام شما به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری استقلال برای فصل آینده مطرح شده است.

– من هم این موضوع را طی چند روز اخیر روی سایت های ایرانی مشاهده کردم اما هیچ صحبتی تا به الان با ما از سوی باشگاه استقلال نشده است. البته فعلا وضعیت باشگاه استقلال مشخص نیست و باید منتظر باشیم تا بحث مزایده و واگذاری پیش برود.

* شما هم اکنون در آمریکا هستید، در کل برنامه ای برای بازگشت به ایران دارید یا خیر؟

– من اینجا در یک آکادمی فوتبال در شهر لس آنجلس مشغول هستم و قرارداد دارم و به صورت عادی فعلا نمی توانم به ایران برگردم اما همیشه در قراردادم ذکر کرده ام که اگر پیشنهادی از ایران داشته باشم بتوانم آن را فسخ کرده و به ایران بروم. الان هم اگر ماجرای پیشنهاد استقلال جدی شود قطعا در اولین فرصت به ایران برمی گردم تا به صورت حضوری مذاکرات را دنبال کنم.

* در کنار نام شما از مربیان جوان دیگری مثل منصوریان و مجیدی هم نام برده می شود. به نظرتان بعد از نتیجه نسبتا ضعیفی که این فصل استقلال گرفت الان حضور یک مربی جوان برای این تیم مفید است؟

– اصلا بحث مربی جوان یا پیر نیست بلکه باید مسیر خوبی برای آینده استقلال مشخص شود. این موضوع هم به بحث مدیریتی باشگاه برمی گردد که باید باثبات باشد و مشکلات مالی زیادی را دنبال نکند. البته مطمئن باشید امثال من، منصوریان، پاشازاده و مجیدی که سال ها در استقلال بازی کردیم بالاخره یک روز به این تیم بازخواهیم گشت و در کادر فنی مشغول می شویم. حالا مشخص نیست این موضوع امسال اتفاق بیفتد یا سال های دیگر.

* شما حاضرید به عنوان دستیار هم روی نیمکت استقلال بنشینید؟

– چرا که نه. من افتخار می کنم که بتوانم روی نیمکت استقلال باشم حالا چه به عنوان دستیار و چه به عنوان سرمربی. البته صحبت کردن درباره این موضوع هنوز خیلی زود است چون هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است اما اگر قرار باشد به عنوان دستیار در استقلال کار کنم قطعا زمانی خواهم آمد که بتوانم مفید باشم نه اینکه فقط در زمین مانع بچینم.

* گفته می شود قلعه نویی مثل سال های گذشته قصد سفر به آمریکا را دارد. شما با سرمربی فصل گذشته استقلال در این کشور دیداری خواهید داشت؟

– در سال های اخیر قلعه نویی چند بار به آمریکا آمده است و من هم با نهایت احترام از او پذیرایی کرده ام. سعی کرده ام همیشه برای فوتبالی هایی که به اینجا می آیند میزبان خوبی باشم که قلعه نویی نیز یکی از آنهاست اما از سفر امسال او اطلاعی ندارم و امیدوارم اگر به اینجا آمد حتما با من تماس بگیرد.

* بازی شب گذشته پرسپولیس را مشاهده کردید که به حذف نماینده ایران منجر شد؟

– بله، این بازی را دیدم. جدا از بحث رنگ و تعصب روی آبی و قرمز دوست داشتم پرسپولیس به عنوان نماینده ایران از این مرحله صعود کند و شانس زیادی را هم برای این تیم متصور می شدم اما متاسفانه اتفاق خوبی در بازی شب گذشته رقم نخورد. فکر می کنم پرسپولیس بیش از حد دفاعی بازی کرد و همین عامل باعث شد تا این بازی را واگذار کند. امیدوارم امشب نفت با شیوه ای که پرسپولیس در پیش گرفته بود بازی نکند. متاسفانه معمولا تیم های ایرانی یا باید در کل بازی دفاع کنند یا بی محابا به حمله بپردازند. شما نگاه کنید ۳ بازی پرسپولیس در این فصل لیگ قهرمانان آسیا که خارج از خانه برگزار شد برای حریفان این تیم ۳ گل در پی داشت و این نشان می دهد که پرسپولیس در خط دفاعی دچار مشکلات زیادی است.

* به عنوان سوال آخر تصور می کنید استقلال سال آینده می تواند وضعیت خوبی در لیگ برتر داشته باشد؟

– متاسفانه استقلال در یکی، دو سال اخیر دچار مشکلات زیادی شده بود که فقط بخشی از آنها به مسائل فنی بازمی گشت. باید دید وضعیت این باشگاه در روزهای آینده چه می شود. من تصور می کنم حداقل تا یک ماه آینده بحث انتخاب سرمربی به طول بینجامد. الان هم اعضای هیات مدیره بیشتر از روی علاقه ای که به برخی از بازیکنان سابق استقلال دارند نام آنها را مطرح می کنند اما فکر می کنم بحث اصلی انتخاب سرمربی بعد از تعیین تکلیف مدیریت این باشگاه رقم بخورد.

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161830

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. نه جونم ،همونجا برات بهتره !!!!!!!!!!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر