3

ملت ایران با هیچکس عقد اخوت نبسته است

  • کد خبر : 16217
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۱

حجت الاسلام زارع فومنی رئیس ائتلاف اصلاح طلبان جوان با اشاره به فعالیت اخیر برخی تشکل‌ها تحت نام شورای هماهنگی اصلاحات گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضور احزاب و افراد فتنه‌گر وجاهت قانونی ندارد.چون در آنجا گروه‌های منحله‌ای حضور دارند که  پروانه قانونی آنها توسط کمیسیون ماده ۱۰احزاب باطل شده است. وی برخی افراد حاضر در […]

حجت الاسلام زارع فومنی رئیس ائتلاف اصلاح طلبان جوان با اشاره به فعالیت اخیر برخی تشکل‌ها تحت نام شورای هماهنگی اصلاحات گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضور احزاب و افراد فتنه‌گر وجاهت قانونی ندارد.چون در آنجا گروه‌های منحله‌ای حضور دارند که  پروانه قانونی آنها توسط کمیسیون ماده ۱۰احزاب باطل شده است.

وی برخی افراد حاضر در شورای هماهنگی اصلاحات را از عوامل فتنه خواند و گفت: این افراد حق هیچگونه فعالیت انتخاباتی را ندارند. اینها حق ندارند اصلاحات را رهبری کنند چون هیچگونه وجاهتی ندارند.

رئیس ائتلاف اصلاح طلبان جوان ادامه داد: فعالیت این گروه‌های خودساخته دولت خاتمی، از جمله  مشارکت، سازمان مجاهدین، مجمع روحانیون مبارز و مجمع تحقیق و مدرسین منع قانونی جدی وجود دارد.

زارع فومنی با طرح سئوالی کنایه آمیز گفت: این افراد و گروه‌ها چگونه ‌می‌خواهند اصلاحات را رهبری کنند؟ نتیجه اصلاحات با حضور اینها چیزی جز نابودی نیست.

وی گفت: طبق اطلاعات و خبرها، برخی از این اصلاح‌طلبان و برخی از اصولگراهای “نو اصلاح‌طلب” و طیف‌های هاشمی رفسنجانی، لاریجانی و قالیباف در یک راستا قرار گرفته‌اند و هدف‌های مشترکی را دنبال می‌کنند.

رئیس ائتلاف اصلاح طلبان جوان در ادامه به اظهارنظر اخیر محمدرضا خاتمی اشاره کرد و اظهار داشت: اینکه شخصی مانندخاتمی با آن سابقه مشخص در همراهی فتنه برای نظام شرط‌گذاری می‌کند، بسیار تعجب‌برانگیز است. اینها صلاحیت این صحبت‌ها را ندارند. اینها به دلیل عملکردشان دیگر وجاهتی برای جریان اصیل اصلاحات ندارند.

زارع فومنی با بیان اینکه امروز مردم از جریان اصلاحات انتظار دارند که در صحنه حاضر شوند، گفت: ولی متاسفانه عده‌ای فتنه‌گر و کسانی که جریان اصلاحات را به انحراف کشانده‌اند امروز داعیه‌دار حضور اصلاحات‌طلبان در انتخابات می‌شوند و برای آن شرط گذاری می‌کنند.

وی افزود: این آقایان به جای این سخنان نسنجیده باید پاسخگوی عملکردها و ساختارشکنی‌های خود باشند و به مردم پاسخ بدهند که چرا اصلاحات را دچار این وضعیت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: ‌اصلاح‌طلبان حقیقی باید در صحنه باشند و تمام توان خود را برای برگرداندن جریان اصلاحات به مسیر اصلی و درست خود انجام دهند. ما اعلام می‌کنیم که این مدعیانی که آلوده به انواع فسادهای سیاسی و اقتصادی هستند حق ندارند اصلاحات را به نفع خود مصادره کنند.

رئیس ائتلاف اصلاح طلبان جوان  گفت: اصلاح‌طلبان واقعی معتقد به اندیشه‌های امام خمینی،‌رهبری، ولایت فقیه و قانون اساسی هستند و کسانی که در مقابل اینها عمل کرده‌اند شایسته حضور در مرکز تصمیم‌گیری اصلاح‌طلبان و حتی اصولگرایان نیستند.

زارع فومنی ادامه داد: کسانی که در زمانی علیه اندیشه‌های امام و رهنمودهای رهبری فریاد می‌زدند امروز منافقانه شعار امام و ولایت فقیه را سر می‌دهند و دلسوز نظام شده‌اند.

وی تاکید کرد: شورای نگهبان به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه قانونی و اسلامی دارد که این ساختارشکنان را با قدرت و اقتدار رفع صلاحیت کند.

رئیس ائتلاف اصلاح طلبان جوان در خاتمه گفت: ملت ایران با هیچکس عقد اخوت نبسته است و هر کسی با هر نام و نشانی علیه ارزش‌ها و ارکان نظام اسلامی قدم بردارد، توسط خود مردم حذف خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16217

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر