2

دستگاه های اجرایی بی طرفی کامل خود در انتخابات را مهیا کنند

  • کد خبر : 162234
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بعد از انقلاب اسلامی تاکنون شاهد برگزاری انتخابات هستیم و در بین کشورهای منطقه تنها جمهوری اسلامی پیشرو در اجرای دموکراسی و مردم سالاری دینی است.

حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، گفت:انتخابات جلوه دموکراسی است و لذا اهتمام همیشه بر برگزاری خوب انتخابات به دور از هرگونه شائبه بوده است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان دکتر لاریجانی در خصوص حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی،‌اعلام کرد: از فرمانداران،‌ دستگاه های اجرایی، استانداران می خواهیم نهایت اهتمام  را در برگزاری خوب انتخابات داشته باشند و بی طرفی کامل را در انتخابات رعایت کنند چرا که این امر خواسته مردم است.

وی با بیان اینکه باید فرصت را برای حضور همه گروه ها در انتخابات فراهم کرد، گفت: آنچه که قانون پیش بینی کرده است باید به آن عمل شود و آنجایی که قانون زمینه را برای حضور و مشارکت باز گذاشته این زمینه را فراهم کنند و با رعایت کامل بی طرفی که این یک نکته بارز در انتخابات است انتخابات مجلس شورای اسلامی را برگزار کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه در گردهمایی فرمانداران، دولت و مجلس و مسئولینی که شرکت کردند به این مسئله تاکید داشتند که انتخابات در بی طرفی کامل برگزار شود.

سبحانی نیا با اشاره برخی از سخنان رئیس مجلس در خصوص برگزاری انتخابات سالم، تصریح کرد: امیدواریم که انتخابات خوبی با مشارکت حداکثری مردم و با رعایت همه جوانب قانونی و بی طرفی کامل این انتخابات نیز همانند گذشته برگزار شود.

وی تصریح کرد: سخنان دکتر لاریجانی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع فرمانداران صحبت های کامل و جامعی است و مسئولین کشور باید به این سخنان اهتمام بورزند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=162234

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر