2

نقوی: ثروتی از سخنان وزیر اطلاعات قانع نشد/ طرح سوال از علوی در صحن علنی

  • کد خبر : 162749
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

سخنگوی سابق کمیسیون امنیت ملی با اشاره جلسه دیروز این کمیسیون گفت: پس از استماع پاسخ‌های وزیر اطلاعات٬ برخی نمایندگان قانع نشدند و قرار شد سوال در صحن علنی مطرح شود.

سیدحسین نقوی حسینی در مورد نشست دیروز اعضای کمیسیون امنیت ملی با وزیر اطلاعات تصریح کرد: سوالات آقای موسی‌الرضا ثروتی از وزیر اطلاعات چهار محور داشت که در جلسه دیروز مطرح شد.

سخنگوی پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تشریح سوالات از وزیر اطلاعات گفت: مورد اول در مورد سوال آقای ثروتی در مورد راه آهن مشهد- بجنورد- گرگان  بود که به علت گزارشی که وزارت اطلاعات در مورد آن تهیه کرده و این پروژه فعلا متوقف شده؛ مورد سوال نماینده قرار گرفت که وزیر در این باره به ارائه توضیحاتی پرداخت.

وی ادامه داد: سوال بعدی از وزیر اطلاعات در مورد شرکت کشاورزی و دامداری دهکار بود که وزیر در پاسخ به این سوال به مسئولیتی که نظام در این موارد بر عهده وزارت اطلاعات گذاشته، اشاره کرد و اعلام داشت که مطابق گزارش وزارت اطلاعات قراردادهای این شرکت اشکالاتی را دارد و چون یک شرکت خارجی نیز طرف قرارداد آن است، لذا روند فعالیت این شرکت به نفع کشورمان نیست. و وزارت اطلاعات مسئولیت داشته که در این‌باره گزارش خود را به دولت ارائه کند.

نقوی حسینی در پایان اشاره داشت: پس از استماع پاسخ‌های وزیر اطلاعات در مورد سوالات مطروحه، آقای ثروتی از این پاسخ‌ها قانع نشده و قرار شد سوال در صحن علنی مطرح شود.

منبع: ایلنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=162749

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر