1

پروین:نیامدم یه گوشه بنشینم و بیکار باشم

  • کد خبر : 16325
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۲

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،درباره آخرین شرایط پرسپولیس و تمرینات این تیم اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به اتفاقاتی که در پرسپولیس افتاده مثل اینکه این شوک جواب داده، چون بچه‌ها تغییر کرده اند. وی افزود: ۶ امتیاز که گرفتیم بازیکنان پرسپولیس را بسیار متفاوت کرده تا حدی که بچه‌ها در […]

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،درباره آخرین شرایط پرسپولیس و تمرینات این تیم اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به اتفاقاتی که در پرسپولیس افتاده مثل اینکه این شوک جواب داده، چون بچه‌ها تغییر کرده اند.

وی افزود: ۶ امتیاز که گرفتیم بازیکنان پرسپولیس را بسیار متفاوت کرده تا حدی که بچه‌ها در تمرینات بسیار تلاش می کنند. خوشبختانه بردها کار خود راکرده و همه سلامت و با انگیزه هستند.
پروین در پاسخ سؤالی که آیا شما مخالف اردوی کیش بودید، نیز گفت: من همیشه با استیلی حرف می‌زنم. چون آمده‌ام تا کمک کنم. نیامدم یه گوشه بنشینم و بیکار باشم. به همین دلیل سر تمرینات می‌روم، با بچه‌ها حرف می‌زنم چون می‌خواهم پرسپولیس سربلند باشد. به نظرم با وجود آنکه هوای کیش در حال حاضر کمی گرم است اما بچه‌ها یکی دو روز از حاشیه‌ها دور باشند، بد نیست. ما هم مخالفتی با این موضوع نداریم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که شما تهدید به کناره‌گیری کردید، گفت: از این خبرها زیاد است مثل اینکه من را نمی‌شناسید، آنقدر جرات دارم که اگر بخواهم بروم یا مشکلی باشد، حرف‌های دلم را بزنم و سپس تصمیمم را بگیرم. برای کمک به پرسپولیس آمده‌ام و با قدرت هم این کار انجام می دهم.
از هواداران خواهش می‌کنم به این حرف وحدیث‌ها توجهی نکنند. البته شاید این روزنامه‌نگارها هم بی‌تقصیر باشند چون ممکن است از یکی دو تا بنده خدا یه چیزی بشنوند و بنویسند اما ما هستیم تا آخرش هم هستیم.

پروین در خصوص مشکلاتش با محمود خوردبین گفت: من از شما می‌پرسم که مگر من با خوردبین مشکلی داشتم که آشتی کنم. خوردبین مریض شد و طبق وظیفه‌ای که داشتم بر بالین او حاضر شدم. باور کنید تحمل دیدن اینکه پیشکسوت پرسپولیس را روی تخت بیمارستان ببینم ندارم. از ترس‌مان نمی‌توانیم با یک نفر چهار کلام صحبت کنیم. فردا می‌نویسند پروین با فلانی این طور و آن طور شد. محمود دوست من است و من مشکلی با هیچ کس ندارم.

وی در مورد بازی ایران و فلسطین گفت: باید ببینید کی‌روش در این بازی به دنبال چه هدفی بود. بچه‌ها ۷ گل زدند، از شرایط روحی و روانی به نظرم یک دوپینگ خوب کردند اما کار سختی مقابل بحرین دارند. یک بار گفتم باز هم می‌گویم بحرین برای یک امتیاز دست به هر کاری می‌زند. بچه‌های تیم ملی خونسرد باشند و به موقع خود به این تیم رحم نکنند.
البته فوتبال ما یک سر و گردن از آنها بالاتر است و با ترکیبی که در آن کریمی و نکونام باشد، مشکل خاصی نداریم.انشاءالله این ۳ امتیاز را بگیرم و از خیلی زود به جام جهانی سلام کنیم، چون این بازی حساسیت خاص خود را دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من فقط به عنوان یکی از اعضای کوچک فوتبال از مردم می‌خواهم یار دوازدهم تیم ملی باشم. مطمئن باشید اگر استادیوم پر شود بحرین قبل از بازی دچار مشکل می‌شود و اصلا از پیش بازنده است. انشاءالله با پرچم ایران همه به استادیوم آزادی بروند و پشت تیم ملی باشند. چیزی که اکنون بچه‌های تیم ملی نیاز دارند ما هم با اجازه شما ۷۲ ساعت به مرخصی رفتیم اگر برگردیم شرایط مهیا باشد سعی خواهم کرد حامی تیم ملی در دیدار بحرین باشم چون وظیفه هر ایرانی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16325

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر