1

مظلومی درباره مبلغ قراردادش چه گفت؟

  • کد خبر : 163460
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

مظلومی با اشاره به این که تاکنون درباره مبلغ قرارداد با افشارزاده صحبتی نکرده است، خاطرنشان کرد: هنوز مبلغ قراردادم از ۴ سال پیش را از استقلال نگرفته‌ام و به دنبال مادیات نیستم. این گونه هم نیست که به دلیل نبود بودجه در استقلال به سراغ من آمده باشند و قطعا درباره قرارداد صحبت می‌کنیم.

سرمربی جدید آبی‌پوشان می‌گوید قلعه‌نویی از حضور او در استقلال استقبال و اعلام کرد برای موفقیت استقلال هر کاری می‌کند.

پرویز مظلومی بعد از جلسه با هیات مدیره استقلال اظهار کرد: امروز با قلعه‌نویی صحبت و از او بابت زحماتی که برای تیم کشیده است، تشکر کردم. او هم از حضور من در استقلال استقبال و اعلام کرد که هر کمکی از دستش برآید، برای موفقیت استقلال انجام می‌دهد.

سرمربی جدید آبی‌پوشان با بیان این که برای انتخاب بازیکنان مورد نظرش از هیات مدیره اختیار تام گرفته است، اظهار کرد: برای سربلندی استقلال از هر بازیکنی دعوت خواهم کرد. سلیقه‌ها متفاوت است و به گذشته کاری نداریم. هواداران آرامش خود را حفظ کنند و اجازه دهند به دور از حاشیه کارمان را انجام دهیم. منافع استقلال و هواداران برای ما از همه چیز مهم‌تر است. ما لیستی را به باشگاه ارائه خواهیم داد. البته شاید بازیکنان نخواهند به استقلال بیایند و یا باشگاه نتواند آنها را بگیرد. در هر حال ما با بازیکنان مورد نظر تماس خواهیم گرفت.

وی درباره این جلسه گفت: جلسه خوبی بود و نکات خوبی را هم مطرح کردند. برنامه‌ام برای فصل آینده را ارائه کردم و از این پس به طور مرتب جلساتی را برگزار خواهیم کرد.

مظلومی درباره لیست بازیکنان مازاد این تیم که در رسانه‌ها منتشر شده است، گفت: هنوز لیستی را ارائه نکرده‌ام و نمی‌دانم نام این بازیکنان را از کجا مطرح می‌کنند. فقط گفتم شاید نام بازیکنی در لیست من باشد یا نباشد. همه بازیکنان آرزوی حضور در استقلال را دارند و به همین دلیل هر بازیکنی را که بخواهیم در این تیم بازی می‌کند و شاید دستمزدشان را هم به همین دلیل کاهش دهند. با مطرح کردن نام بازیکن فقط قیمت آنها را بالا می‌برید.

سرمربی استقلال با بیان این که مسئول فنی تیم است اضافه کرد: زمانی که لیست بازیکنان را به کمیته نقل و انتقالات ارائه دادم، آنها می‌توانند اسم بازیکنانی را که با آنها مذاکره کرده‌اند اعلام کنند. در وهله اول به دنبال جذب بازیکنان داخلی هستیم و زمانی که نتوانستیم در پست مورد نظر بازیکن داخلی را جذب کنیم به سراغ گزینه‌های خارجی می‌رویم. شک نکنید که باشگاه بودجه کافی برای بستن تیم قدرتمند را دارد.

وی درباره اعضای کادر فنی این فصل استقلال گفت: حضور مجید صالح در کادر فنی قطعی شده و با آغاز تمرین‌ها، رفته رفته اعضای جدید را معرفی می‌کنیم.

مظلومی در پاسخ به این سوال که با حضور بیرانوند در باشگاه و مطرح شدن نام رحمتی و بودن دروازه‌بانانی مانند فروزان و طالب‌لو در لیست استقلال وضعیت گلری این باشگاه پیچیده شده است خاطرنشان کرد: طالب‌لو از بازیکنان قدیمی تیم است و باید احترام او را حفظ کنیم. هیچگاه نگفتیم که طالب‌لو را نمی‌خواهیم. هر دو گلر فصل قبل باشگاه خوب بودند اما سلیقه‌ها متفاوت است. فصل آینده دو گلر بزرگسال و یک گلر زیر ۲۳ سال خواهیم داشت. مسلما اجازه نمی‌دهیم اختلافی بین گلرها پیش آید.

مظلومی با بیان این که امروز با امید ابراهیمی برای حضور در تیم فصل آینده تماس گرفته است، افزود: او بازیکن خوبی است و قطعا آینده روشنی خواهد داشت. بعضی مواقع پیش می‌آید که مربی به طور مستقیم با بازیکن مورد نظرش را صحبت می‌کند که این کار را انجام داده‌ام. کسانی که در تیم فصل آینده حضور ندارند بازیکنان بدی نیستند، فقط در چارچوب کاری ما قرار نگرفته‌اند.

سرمربی استقلال درباره اختلاف نظری جویباری با بعضی از بازیکنان سابق این تیم و مخالفت او با بازگشت آنها گفت: تا به حال در این باره با جویباری صحبتی نکرده‌ام و زمانی که با او صحبت کردم نظراتم را به او منتقل خواهم کرد. من آدم مشورت‌پذیری هستم و اگر ببینم مشورت با کسی به نفع من است، قطعا این کار را انجام خواهم داد اما در نهایت خودم تصمیم می‌گیرم.

وی با اشاره به این که تاکنون درباره مبلغ قرارداد با افشارزاده صحبتی نکرده است، خاطرنشان کرد: هنوز مبلغ قراردادم از ۴ سال پیش را از استقلال نگرفته‌ام و به دنبال مادیات نیستم. این گونه هم نیست که به دلیل نبود بودجه در استقلال به سراغ من آمده باشند و قطعا درباره قرارداد صحبت می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=163460

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر