1

مظلومی:در استقلال اختیار تام دارم/هر بازیکنی بخواهم برایم بازی می کند

  • کد خبر : 163469
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶

سرمربی جدید استقلال گفت:هر بازیکنی بخواهم برایم بازی می کند چون همه آرزوی بازی در استقلال را دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پرویر مظلومی سرمربی جدید استقلال در جمع خبرنگارها گفت: بازیکنانی جذب خواهم کرد که تاثیر گذار باشند.به مسائلی که در گذشته به وجود آمده توجهی نمی کنم و باید به آینده نگاه کرد.اجازه دهید آرامش داشته باشیم تا تیم خوبی ببندیم.من لیست بازیکنان را دادم و منتظرم تا کارها انجام شود.من اختیار تام دارم و با سلیقه خودم بازیکنان مورد نظرم را جذب می کنم.

سرمربی استقلال درباره جلسه با افشارزاده گفت: جلسه خوبی بود. نکات مثبتی در آن مطرح شد و بیشتر در مورد آینده و بحث‌های کاری صحبت کردیم و گرفتن بازیکن و اینکه بودجه خوبی در نظر گرفته شود ما مرتب از این جلسات خواهیم داشت.

مظلومی درباره اینکه نکونام در لیست خرید قرار دارد و حتی چراغ سبز نشان داده است گفت: من هر بازیکنی را بخواهم برایم بازی می کند چون همه آرزو دارند در استقلال بازی کنند.حتی مربیانی هستند حاضرند با دستمزد پایین تر در استقلال مربی گری کنند.

او  درباره حضور بیرانوند در باشگاه استقلال گفت: من در جریان حضور بیرانوند نیستم اما بازیکنان زیادی در لیست مورد نظر من قرار دارند که نظری جویباری با آنهای مذاکره می کند.

مظلومی در مورد اینکه فروزان و طالبلو با استقلال قرارداد دارند و صحبت از جذب بیرانوند هم شده است و طالب‌لو در لیست مازاد قرار دارد گفت: طالب‌لو یکی از دروازه‌بان‌های خوب است. هنوز نگفته‌ایم که او را نمی‌خواهیم. فروزان هم دروازه‌بان خوبی است. دروازه‌بان سوم فرزین گروسیان هم سنش کمی بالا رفته است. ما به دنبال جذب دو بازیکن بزرگسال و یک دروازه‌بان جوان دیگر هستیم.ما قطعا یک دروازه بان از بیرون جذب می کنیم.

مظلومی با اشاره به تماس تلفنی‌اش با امید ابراهیمی گفت: با ابراهیمی که صحبت می‌کردم در مشهد حضور داشت و به او گفتم ۲ رکعت نماز نیز برای من بخواند. ابراهیمی قرارداد ندارد و خواهان حفظ او هستیم. او بازیکن استقلال است و به دنبال این هستیم که در تیم بماند اما اگر نخواهد در استقلال بماند شرایط فرق خواهد کرد. ما برای جذب بازیکن در هر پستی اولویت‌بندی کردیم و چند بازیکن امید مدنظر ما قرار دارد. بازیکنان خارجی نیز زمانی جذب خواهند شد که نتوانیم با بازیکنان داخلی قرارداد ببندیم.
او با بیان اینکه باید تیم قدرتمندی برای فصل آینده بسته شود، گفت: اگر تیم خوبی نبندم آمدنم فایده‌ای نخواهد داشت. بازیکنان فعلی استقلال خوب هستند اما باید تقویت شوند. آن بازیکنانی که نخواسته‌ایم به این معنا نیست که ضعیف هستند بلکه در چارچوب ما قرار ندارند..

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=163469

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر