3

همه گروه‌ها باید در ۷+۸ نماینده داشته باشند

  • کد خبر : 16477
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۰

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حاشیه سخنرانی در دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه که به همت بسیج دانشجویی این دانشکده برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی گفت: حضور نمایندگان جریان‌های مختص اصولگرایی در جبهه متحد اصولگرایی باید متعهدانه و مسئولانه باشد. وی با بیان اینکه همه […]

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حاشیه سخنرانی در دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه که به همت بسیج دانشجویی این دانشکده برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی گفت: حضور نمایندگان جریان‌های مختص اصولگرایی در جبهه متحد اصولگرایی باید متعهدانه و مسئولانه باشد.

وی با بیان اینکه همه گروه‌ها باید در ۷+۸ نماینده داشته باشند، افزود: تشکیل ۷+۸ کار خوبی است و آیت‌‌الله مهدوی‌کنی هم در این رابطه فداکاری کرده‌اند.

رضایی همچنین درباره جلسه با آیت‌الله مهدوی‌کنی گفت: بیش از دو سه ماه بود که با ایشان جلسه‌ای نداشتم چون ضرورتی برای جلسه ندیدم و هر وقت ضرورت داشته باشد جلسه خواهیم گذاشت.

وی همچنین در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: این موضوع باید جدی‌تر دنبال شود و مجلس قوانین محکم‌تر تصویب کند و دولت هم باید نظارت بیشتری بر اداره اقتصاد داشته باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که چین و روسیه قطعنامه اخیر علیه سوریه را وتو کرده‌اند و چرا در قطعنامه‌های علیه ایران چنین موضع قاطعی نمی‌گیرند، اظهار داشت: چین و روسیه احساس می‌کنند خیلی از بازی‌ها را باخته‌اند و از این به بعد پیش‌بینی می‌شود روسیه و چین در پیشروی غرب به سمت خاورمیانه ایستادگی بیشتری کنند.

وی یادآور شد: چین و روسیه تازه دارند عاقل می‌شوند و سر عقل می‌آیند.

رضایی در پاسخ به سوال دیگری در مورد سخنان اخیر رئیس‌جمهور در رابطه با این‌که اگر ایران سوخت مناسب را دریافت کند غنی‌سازی را متوقف خواهد کرد، گفت: من از این موضوع اطلاع ندارم و باید از خود آقای احمدی‌نژاد در این رابطه بپرسید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: البته اگر غنی سازی ادامه یابد و مبادله سوخت هم باشد اشکال ندارد یعنی هر دو با هم خوبند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر