1

بازیکن پر سر و صدای نقل و انتقالات خیال استقلالی‌ها را راحت کرد+تصویر

  • کد خبر : 165010
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱:۵۴

کسی نه به من زنگ زده که به تمرینات صبا بروم و نه اینکه حرفه‌ای است یک باشگاه دو هفته پول یک باشگاه دیگر را بگیرد و فکر می‌کنم فوتبال قانون دارد و حق به حق‌دار می‌رسد.

روزبه چشمی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلش با صبای قم حل شد یا خیر گفت: نمی‌دانم در این چند روز چه اتفاقاتی افتاده که مسئله این قدر حاد شده است. من تمام کارها را انجام داده بودم و فقط مانده بود کار اداری که آقای محجوب مالک باشگاه صبا شد و ظاهرا رضایتنامه من صادر نشده است.

روزبه چشمی بازیکن پر سر و صدای نقل و انتقالات خیال استقلالی‌ها را راحت کرد

وی در خصوص اظهار نظر حیات‌پور مبنی بر اینکه چشمی بازیکن صبا است و استقلال خلاف قانون عمل کرده گفت: من نمی‌دانم چرا این صحبت انجام شده اما تیم مدیرعامل دارد و همه حی و حاضر حضور دارند. کسی نه به من زنگ زده که به تمرینات صبا بروم و نه اینکه حرفه‌ای است یک باشگاه دو هفته پول یک باشگاه دیگر را بگیرد و فکر می‌کنم فوتبال قانون دارد و حق به حق‌دار می‌رسد.

 

هافبک جدید استقلال در خصوص اینکه به نظر می‌رسد دیگر دلش با صبای قم نیست گفت: واقعا برگشتن من به صبای قم امکان پذیر نیست چون مگر می‌شود که برای رضایتنامه من پول بخواهند و باشگاه استقلال پول را واریز کند اما بعدا زیر حرفشان بزنند؟ این موضوع دیگر خیلی خنده دار است.

 

چشمی در پایان در خصوص اینکه اگر محجوب پول خوبی به او بدهد آیا حاضر است به صبا برگردد گفت: من به خاطر پول به استقلال نیامدم و آمده‌ام که آینده‌ام را در اینجا بسازم. امکان ندارد با رقم بیشتر به صبا برگردم چون اگر می‌خواستم در آن‌جا بمانم مطمئنا بیشتر پول می‌گرفتم. الان هم مطمئن هستم مسئله خیلی زود حل می‌شود و در این هفته رسما بازیکن استقلال خواهم شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=165010

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر