6

وضعیت نقل و انتقالات ملی پوشان/ منتظری در الاهلی، شجاعی بدون تیم

  • کد خبر : 165216
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

کیروش را برای استفاده از او، متهم به جانب‌داری از لژیونرها مستقل از تواناییشان می‌کنند

گرچه تیم ملی ایران آنچنان که باید برنده نیست اما پرهوادار است و دوست داشتنی. در این میان پس از هر شکست یا ناکامی، یکی از اولین انتقادها به کی‌روش، انتخاب های اوست. حالا برخی از انتخاب های کی‌روش یا تیم ندارند، یا در تیم بی نام و نشان توپ می زنند و یا اگر تیم مطرحی دارند نیمکت‌نشین آن تیم هستند. با این‌حال، آن‌ها همچنان در تیم ملی بی‌رقیبند. البته در این میان، استثناهایی چون علیرضا جهانبخش هم وجود دارند.
قصد داریم در چند مطلب مختلف، ملی پوشان کشورمان و وضعیت نقل و انتقالاتی آنها را مورد بررسی قرار دهیم.
مسعود شجاعی 
سال گذشته در حالی به همراه تیم‎ ملی ایران عازم برزیل شد که در تیم دست دومی لاس پالماس اسپانیا در ۲۹ بازی‌ تنها ۵ گل به ثمر رسانده بود. شجاعی که سال‌هاست در ترکیب ثابت تیم ملی ایران است با وجود دوندگی و جنگندگی‌، گاهی با انتقادهای جدی مواجه است، تا جایی که برخی کیروش را برای استفاده از او، متهم به جانب‌داری از لژیونرها مستقل از تواناییشان می‌کنند. شجاعی سال گذشته با قراردادی دو ساله به الشحانیه قطر پیوست، اما با این تیم به دسته دوم سقوط کرد. لوکا بونانیچ سرمربی این تیم معتقد بود او پس از جام ملت‌های آسیا دچار افت محسوسی شده است. قرارداد شجاعی برای سال دوم مشروط بود و در صورت سقوط تیم به دسته پایین‌تر یا عدم توافق طرفین از نظر مالی،‌ او بازیکن آزاد خواهد شد.
چندی پیش صحبت هایی از تمایل پرسپولیس برای به خدمت گرفتن شجاعی مطرح شد، اما این بازیکن ۳۱ ساله خیلی زود حضور خود در ایران را تکذیب کرد و گفت قصد ادامه بازی در خارج از ایران را دارد. او مدعی شده است از لاس پالماس که حالا به لالیگا بازگشته است پیشنهادات غیررسمی دارد و حالا منتظر است تا پیشنهادها جدی شود، در غیر این صورت تصمیم دیگری خواهد گرفت.
پژمان منتظری
مدافع راست تیم ملی ایران فصل گذشته در ام‌صلال قطر توپ می‌زد، در این تیم شروعی ناامیدکننده داشت اما در ادامه به یکی از ستون‌های اصلی تیمش تبدیل شد و سرانجام زلاتکو کرانچار سرمربی کروات این تیم را مجاب کرد از مسوولان تیم درخواست تمدید قرارداد او را داشته باشد.
علاوه بر ام‌صلال، شایعاتی پیرامون حضور او در جمع استقلالی‌ها نیز مطرح شد، اما این بازیکن ۳۱ ساله سرانجام با قراردادی ۲ ساله به تیم الاهلی پیوست تا ۲ فصل دیگر نیز در لیگ ستارگان قطر به فوتبالش ادامه دهد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=165216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر