2

نوشتن شعارهای نفتر آمیز روی سنگ قبور فلسطینی ها در یافا

  • کد خبر : 16525
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۹:۰۶

بی‌حرمتی به قبور فلسطینی‌ها در یافا نوشتن شعارهای نفتر آمیز روی سنگ قبور فلسطینی ها در یافا تعدادی از مکان‌های دفن مسلمانان و مسیحیان در شهر یافا مورد بی حرمتی قرار گرفتند و شهرک‎نشینان اسرائیلی مظنون اصلی این جنایت هستند. خبرگزاری فرانسه روز شنبه (۱۶ مهر، ۸ اکتبر) به نقل از پلیس رژیم اسرائیل گزارش […]

بی‌حرمتی به قبور فلسطینی‌ها در یافا

نوشتن شعارهای نفتر آمیز روی سنگ قبور فلسطینی ها در یافا
تعدادی از مکان‌های دفن مسلمانان و مسیحیان در شهر یافا مورد بی حرمتی قرار گرفتند و شهرک‎نشینان اسرائیلی مظنون اصلی این جنایت هستند.

خبرگزاری فرانسه روز شنبه (۱۶ مهر، ۸ اکتبر) به نقل از پلیس رژیم اسرائیل گزارش داد، خرابکاران روی ۲۶ قبر در دو مکان جداگانه برای دفع مردگان با اسپری شعارهای ضد عربی نوشتند.

بر پایه این این گزارش، آن‌ها روی ۲۲ قبر در محل دفن مردگان مسلمان و ۴ قبر در قبرستان مسیحیان، شعارهایی از قبیل “مرگ بر اعراب” و “برچسب قیمت” نوشتند.

“برچسب قیمت” عبارتی است که شهرک‎نشینان اسرائیلی در جرایم و حملات خود علیه فلسطینی‌ها و اموال آن‌ها در کرانه باختری به عنوان نشانه‌ای که این جرایم به دست آن‌ها انجام گرفته است، استفاده می‌کنند.

همچنین یک مسجد در شهر طوبا زنجریه در ده کیلومتری شمال دریاچه جلیل به آتش کشیده شد. در این حمله عبادت‎گاه مسلمانان به شدت آسیب دید و همچنین قرآن‌هایی که در این مسجد وجود داشتند نیز از بین رفتند.

عوامل این حمله نیز کلمات “برچسب” و “انتقام” را روی دیوارهای مسجد نوشتند. مقامات رژیم اسرائیل این حمله را یکی از “حملات شدید مربوط به سیاست برچسب قیمت” عنوان کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16525

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر