1

تجاوز و تعدی جمعی به دختران و زنان پناهنده فلسطینی

  • کد خبر : 16580
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۱

سازمان‌های بین المللی مدافع حقوق بشر بشدت نقض خطرناک حقوق بشر توسط دولت ایتالیا علیه پناهندگان فلسطینی این کشور را محکوم و تأکید کردند، این موضوع را در مؤسسات و هیئت‌های مرتبط اتحادیه اروپا پیگیری خواهند کرد. شبکه بین المللی حقوق بشر و رشد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نماینده خود را موظف کرده […]

تجاوز جمعی به زنان مسلمان در ایتالیا

سازمان‌های بین المللی مدافع حقوق بشر بشدت نقض خطرناک حقوق بشر توسط دولت ایتالیا علیه پناهندگان فلسطینی این کشور را محکوم و تأکید کردند، این موضوع را در مؤسسات و هیئت‌های مرتبط اتحادیه اروپا پیگیری خواهند کرد.
شبکه بین المللی حقوق بشر و رشد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نماینده خود را موظف کرده تا جنایتکاران ایتالیایی که حقوق پناهندگان فلسطینی ساکن این کشور را نقض کرده‌اند، تحت پیگرد قرار دهد.
شبکه بین المللی حقوق بشر و رشد که در سوئیس و نروژ به ثبت رسیده و در بیش از ۴۰ کشور جهان دفتر و شعبه دارد، به گوشه‌‌ای از جنایاتی اشاره کرد که پناهندگان فلسطینی ساکن اردوگاه “التنف” در مرزهای عراق – سوریه در ایتالیا با آن مواجه بوده و آنها را مجبور به ترک این کشور کرده است.
در سال ۲۰۰۹ میلادی سوئد به اتحادیه اروپا پیشنهاد بستن اردوگاه “النتف” و توزیع و تقسیم پناهندگان آن در میان کشورهای اروپایی را داد که سهم ایتالیا در این میان پذیرش ۱۷۰ پناهنده فلسطینی بود.
اما این پناهندگان فلسطینی به محض رسیدن به ایتالیا در معرض انواع و اقسام عذاب‌ها و شکنجه‌ها قرار گرفتند، از جمله این‌که به محض پای گذاشتن به ایتالیا خانه‌هایی به آنها داده شد که از مافیای این کشور مصادره شده بود و در منطقه‌ای قرار داشت که گروه‌هایی مافیایی در آنجا سکونت داشتند.
این بیانیه در ادامه به گوشه‌ دیگری از درد و رنج این پناهندگان فلسطینی می‌پردازد و توضیح می‌دهد، بسیاری از این فلسطینی‌ها در برابر چشمان پلیس ایتالیا توسط افراد و گروه‌های مافیا مورد ضرب و شتم و تعرض و تجاوزهای قرار می‌گرفتند.
غیر از آن شهرداری محل سکونت این پناهندگان فلسطینی حاضر نشد، پنج میلیون یورویی که اتحادیه اروپا به این پناهندگان فلسطینی اختصاص داده بود را برای آنها هزینه کند یا آن را در اختیار آنها قرار دهد.
همچنین در اولین ماه‌های ورود این پناهندگان فلسطینی به ایتالیا دختران و زنان و کودکانشان در معرض تجاوز و تعدی جمعی و آدم ربایی و کودک آزاری قرار گرفته و با وجود مدارک مستند و قابل استناد با این حال هیچ‌یک از عاملان جنایت مجازات نشدند.
غیر از آن پلیس ایتالیا به پزشکی قانونی این کشور اجاز نداد، پیکر محمد حسن ابراهیم ۴۵ساله که بر یک درخت به دار کشیده شده و چشم‌هایش از حدقه درآمده بود، را کالبد شکافی کند.
همچنین پلیس ایتالیا بیمارستان‌های این کشور را واداشت تا از پذیرش این پناهندگان فلسطینی تا زمانی که زنانشان حجاب خود را حفظ کرده‌اند، ممانعت کنند.
۱۵۷ نفر از این پناهندگان فلسطینی پس از دریافت تهدیداتی مبنی بر کشتار و قتل عام جمعی، از ایتالیا گریخته و به سوئد پناهنده شدند/مشرق

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16580

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر