1

بمباران یمن، آغاز فروپاشی آل سعود است

  • کد خبر : 165995
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۸:۲۷

هر چه داریم به آخر الزمان نزدیک می شویم به این آیه «یَوْمَ تُبْلَى السَّرَائِرُ» مرسیم که خداوند در قرآن کریم به آن اشاره کرده است؛ این آیه در شرح حال روزی است که همه اسرار فاش می شود و دیگر چیزی بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش گروه “رسانه‌ها” خبرگزاری تسنیم، محمدباقر مفیدی کیا، کارگردان فیلم «لکه» در گفتگو با ما  درباره تحولات یمن تصریح کرد: بین آل سعود و رژیم کودک کش صهیونیستی شباهت‌هایی وجود دارد؛ یک زمانی حکومت آل سعود ندای اسلام ناب و کلید داری حرمین شرفین در مکه و مدینه که سرزمین بروز اسلام است می دادند ولی در همان روزگار روابط خود را با اسرائیل پنهان و آن را انکار می کردند.

مفیدی کیا ادامه داد: اکنون با گستاخی، روابط خود را آشکار می‌کنند و این همان کاری است که اسرائیل غاصب در غزه انجام داد و امروز آل سعود در یمن انجام می‌دهد.

کارگردان «لکه» ادامه داد: در واقع آل سعود، ادامه نسل کشی مسلمانان را پیگیری می‌کند، غافل از اینکه با کشتار نمی تواند تمام مردم یمن را از بین ببربد بلکه تنها می تواند پازل نابودی خود را تکمیل کند و در حقیقت این همان وعده خداوند است که رسوا شدن آن را بیان فرموده است.

این کارگردان سینما با اشاره به اینکه کشتار زنان و کودکان بی‌گناه در یمن باعث ناراحتی برای جامعه اسلام است خاطرنشان کرد: این ماجرا باید تحقق پیدا می‌کرد تا چهره پلید و مکار این رژیم آشکار شود.

مفیدی کیا گفت: ایستادگی و مقاومت، خون دادن می‌خواهد و امروز خون کسانی در حال ریختن است که پیامبر آن‌ها را دوست داشته است و در واقع این کلام رسول خدا(ص) فرمود: «هر کس یمنی‌ها را دوست بدارد بی گمان، من را دوست داشته است و هر کس با یمنی ها دشمنی ورزد بی گمان، با من دشمنی ورزیده است».

این فعال فرهنگی ابراز داشت: مردم ایران بنا بر سفارش امام خمینی(ره) که باید اسرائیل – این غده سرطانی – از بین برود، عمل می‌کنند ولی در داخل اسلام هم این غده‌های سرطانی وجود دارد؛ این سعودی‌ها هستند که باید از بین بروند و اتفاقا خودشان هستند که باعث انقراض نسل‌شان خواهند شد.

وی در پایان ابراز عقیده کرد که سعودی‌ها با بمباران در یمن، فروپاشی خود را آغاز کرده‌اند

منبع: من یمنی هستم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=165995

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر