2

کسی که با سوءاستفاده از نام مدیران مدرسه، کودکان را مورد آزار جنسی قرار می داد+تصویر

  • کد خبر : 16615
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۸

متهم اعتراف کرد از چندی پیش با اطلاع از هویت مدیران ۲ مدرسه پسرانه و کمین در مسیرهای رفت‌وآمد دانش‌آموزان خردسال با سوءاستفاده از نام مدیران مدرسه، کودکان را فریب داده و سپس آنها را آزار و اذیت می‌کرده است مرد ۵۲ ساله‌ای که با کمین در اطراف ۲ مدرسه پسرانه، کودکان دانش‌آموز را مورد […]

متهم اعتراف کرد از چندی پیش با اطلاع از هویت مدیران ۲ مدرسه پسرانه و کمین در مسیرهای رفت‌وآمد دانش‌آموزان خردسال با سوءاستفاده از نام مدیران مدرسه، کودکان را فریب داده و سپس آنها را آزار و اذیت می‌کرده است

مرد ۵۲ ساله‌ای که با کمین در اطراف ۲ مدرسه پسرانه، کودکان دانش‌آموز را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد از سوی ماموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.

به گزارش «جام‌جم»، در روزهای آغاز مهرماه زنی با حضور در شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران به دادیار جنایی گفت:‌ پسر ۸ ساله‌ام عازم مدرسه شد و پس از برگشت به خانه عنوان کرد، توسط یک مرد موتورسوار مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط پرونده با دستور قاضی رضوانفر برای پیگیری و تحقیقات به اداره ۱۶ پلیس آگاهی ارسال شد. با تحقیق از کودک ۸ ساله وی به کارآگاهان پلیس گفت:‌ وقتی قصد رفتن به مدرسه را داشتم، مرد موتورسواری که عینک به چشم داشت به من گفت که موتورش خراب شده است و زمانی که موتور را هل دادم و روشن شد، مرد موتورسوار به من گفت از دوستان مدیر مدرسه‌مان است و قصد دارد تعدادی کتاب برای مدرسه خریداری کند و از من خواست او را همراهی کنم. کودک ۸ ساله اضافه کرد:‌ پس از آن‌که سوار موتورسیکلت شدم، مرد موتورسوار که مرا روی باک موتور سوار کرده بود، مقابل کتابفروشی توقف نکرد و تهدید کرد اگر سر و صدا کنم مرا خواهد کشت.

شکایت‌های مشابه

با اظهارات کودک ۸ ساله یک تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی جستجو برای دستگیری متهم را آغاز کردند و به فاصله چند روز چندین شکایت مشابه دیگر از سوی مرجع قضایی به اداره ۱۶ پلیس آگاهی ارسال شد. با تحقیق از قربانیان خردسال که همگی مشخصات یک متهم موتورسوار را ارائه می‌کردند، ماموران متوجه شدند کودکانی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، در ۲ مدرسه در شرق تهران تحصیل می‌کنند.

با جمع‌بندی اطلاعات و به دست آمدن مشخصات موتورسیکلت متهم آزارگر، تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی منطقه را تحت نظر قرار داده و سرانجام صبح دیروز این متهم را در حالی که اطراف یکی از مدارس پسرانه پرسه می‌زد، شناسایی و دستگیر کردند.

با دستگیری متهم ۵۲ ساله به نام محمدرضا و انتقال وی به پلیس آگاهی معلوم شد این تبهکار یک مجرم سابقه‌دار است که از سال ۵۵ تاکنون چندین بار به اتهام ضرب و جرح عمدی، خرید اموال مسروقه، سرقت و آدم‌ربایی دستگیر و در زندان تحمل کیفر کرده است. با شروع تحقیقات متهم ابتدا منکر ربودن و آزار و اذیت کودکان خردسال شد؛ اما در ادامه و پس از دعوت از شاکیان پرونده آنها وی را شناسایی کردند.

با شناسایی متهم وی اعتراف کرد از چندی پیش با اطلاع از هویت مدیران ۲ مدرسه پسرانه و کمین در مسیرهای رفت‌وآمد دانش‌آموزان خردسال با سوءاستفاده از نام مدیران مدرسه، کودکان را فریب داده و سپس آنها را آزار و اذیت می‌کرده است. سرهنگ محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به پرونده اتهامی این تبهکار گفت: با توجه به تعداد شاکیان، این احتمال وجود دارد که کودکان دیگری قربانی امیال شیطانی متهم شده‌اند که تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به این‌که پلیس حافظ اسرار مردم است از کسانی که فرزندانشان به‌ویژه کودکان خردسال آنها توسط فردی حدودا ۵۰ ساله با موتورسیکلت مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، درخواست می‌شود برای شکایت و شناسایی متهم به اداره ۱۶ پلیس آگاهی مراجعه کنند و اطمینان داشته باشد، شکایتشان به صورت محرمانه رسیدگی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16615

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. واقعا متاسفم

    یه انسان تا چه حد می تونه پست باشه؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر