1

جنجال عجیب بازیکن پرحاشیه استقلال در هتل اوین!+تصویر

  • کد خبر : 167521
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

در حالی که تنها چند ساعت تا برگزاری دیدار استقلال و ملوان بندر انزلی مانده است جاسم کرار قبل از صرف ناهار به لابی هتل اوین آمد و به مسئولان استقلال اعتراض کرد. وی با گفتن جملاتی مبنی بر اینکه یا پولم را بدهید یا ماشینی را که به من قول داده بودید اعتراضات خود […]

در حالی که تنها چند ساعت تا برگزاری دیدار استقلال و ملوان بندر انزلی مانده است جاسم کرار قبل از صرف ناهار به لابی هتل اوین آمد و به مسئولان استقلال اعتراض کرد.
جاسم کرار جنجال عجیب بازیکن پرحاشیه استقلال در هتل اوین!
وی با گفتن جملاتی مبنی بر اینکه یا پولم را بدهید یا ماشینی را که به من قول داده بودید اعتراضات خود را به مسئولین استقلال و برخی از اعضای کادر فنی نشان داد و در نهایت با چند تماس کرار به اتاق خود بازگشت. ظاهراً مسئولان تیم استقلال که به این هافبک عراقی قول دادن یک خودرو را داده بودند، تماس‌هایی را برقرار کردند و در نهایت به این بازیکن گفتند که امروز تعطیل است و ما برای تو خودرو را فراهم کرده‌ایم و نهایتا آن را تا فردا در اختیارت می‌گذاریم. کرار که قانع نمی‌شد اعلام کرد که مطالبات یا ماشین خود را می‌خواهد اما در نهایت مسئولان استقلال با نشان دادن یک سوئیچ وی را راضی کردند تا به اتاق خود برگردد.

علی نظری جویباری روز گذشته اعلام کرده بود که قرار است به این هافبک عراقی یک دستگاه خودرو بدهند و روز شنبه با این بازیکن جلسه‌ای را برگزار خواهند کرد.

همچنین وی روز گذشته در حالی که بازیکنان از ساعت ۱۳ در هتل اوین برای برگزاری اردو جمع شده بودند با چند ساعت تاخیر در محل اردو حاضر شد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167521

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر