2

برانکو باید در کمیته فنی پاسخگو باشد / این نتایج زننده است

  • کد خبر : 168178
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «شک ندارم اگر طارمی آن موقعیت تک به تک را تبدیل به گل می کرد حتما در این بازی پرسپولیس پیروز می شد.»

جعفر کاشانی در خصوص بازی پرسپولیس برابر سپاهان اظهار داشت: «من این بازی را کاملا مشاهده کردم. وقتی داوری بازی کاملا به نفع تیم سپاهان است و وقتی بازیکنان پرسپولیس اشتباهات وحشتناکی انجام می دهند، واقعا دیگر نتیجه بهتر از این هم نمی شد باشد.»

وی ادامه داد: «در این بازی داور دو پنالتی محرز را به نفع پرسپولیس نگرفت و اگر این دو پنالتی را می گرفت نتیجه این چیزی نبود که اکنون رقم خورد.»

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: «دیگر مگر موقعیتی بهتر از این هم می توانست نصیب طارمی شود که آن را تبدیل به گل نکرد. من شک ندارم اگر طارمی آن موقعیت تک به تک را تبدیل به گل می کرد حتما در این بازی پرسپولیس پیروز می شد و حتی سپاهان نمی توانست بازی را مساوی کند چه برسد به اینکه بخواهد پرسپولیس را شکست دهد.»

کاشانی در خصوص اینکه آیا از برانکو خواهند خواست تا پاسخگوی نتایج باشد، تصریح کرد: «صد در صد. خوردن ۸ گل در سه بازی و کسب یک امتیاز از سه بازی برای پرسپولیس بسیار زننده است و ما حتما از برانکو می خواهیم تا با حضور در کمیته فنی پاسخگوی نتایج پرسپولیس باشد.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر