1

شیوه رمانتیک داعش برای اغفال زنان +تصویر

  • کد خبر : 168750
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶

کارشناسان بر این باورند که “فریبکاری در ازدواج” یکی از شیوه های گروه تروریستی داعش برای دریافت روادید و سفر به کشورهای دیگر است.

به نقل از العالم، تروریستهای داعش قصد دارند با اغفال زنان انگلیسی، روادید این کشور را دریافت کنند. گروه تروریستی داعش زنان میانسال انگلیسی را به شیوه فیلم مشهور و رمانتیک “شرلی ولنتاین” اغفال می کند. عناصر این گروه تروریستی قصد دارند با اغفال زنان و ازدواج با آنها برای ورود به انگلیس، روادید دریافت کنند.

 
دست کم ۲ زن انگلیسی به این شیوه فریب عناصر داعش را در ترکیه خورده اند. کارشناسان بر این باورند که “فریبکاری در ازدواج” یکی از شیوه های گروه تروریستی داعش برای دریافت روادید و سفر به کشورهای دیگر است.

 
عناصر گروه تروریستی داعش زنانی را که به مکان های توریستی از جمله ترکیه سفر می کنند هدف قرار می دهند و آنها را برای ازدواج اغفال می کنند. هزاران زن انگلیسی که برای تعطیلات تابستانی به ترکیه سفر کرده اند، در خطر این فریبکاری قرار دارند. فیلم رمانتیک “شرلی ولنتاین” در سال ۱۹۸۹ ساخته شد. در این فیلم شرلی زن خانه دار میانسالی است که به یونان سفر می کند و در این سفر به صاحب یک رستوران علاقه مند می شوند.

 


 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168750

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر