1

انگلیسی‌ها خودشان سفارتشان را بستند/ با آنها اختلاف نظر داریم

  • کد خبر : 169046
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

وزیر امور خارجه در جمع خبرنگاران گفت خود انگلیسی‌ها سفارتشان در تهران را بستند.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه امروز یک شنبه در نشست مذاکرات هسته‌ای و علوم سیاسی ایران در دانشگاهه علامه طباطبایی در جمع خبرنگاران در خصوص بازگشایی سفارت انگلیس در تهران گفت: قرار براین بود که ایران روابطش را با دنیا به استثنای برخیها عادی سازی کند. وی با بیان اینکه ایران سفارت انگلیس در تهران را نبسته است گفت: آنها خودشان این اقدام را کردند.

ظریف افزود: همه دنیا به نقش سازنده ایران در منطقه و جهان پی برده اند و بازگشایی سفارت انگلیس در تهران و حضور کشورهای اروپایی در ایران نشان دهنده این وضعیت است.

فارس/ظریف تصریح کرد: ایران اختلاف نظر و تفاوت دیدگاه با برخی کشورهای اروپایی و برخی از دولتها دارد که این اختلاف نظرها در یک محیط تعاملی مبتنی بر چشم باز و دیدگاه مبتنی بر واقع نگری و واقع بینی مورد بحث و گفتگو است.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان در پایان تصریح کرد؛ احساس میکنم با یک روش جدی و دقیق می‌توانیم کار را به پیش ببریم و این موضوع نشان دهنده این واقعیت است که ایران به عنوان یک بازیگر اساسی و منطقی در صحنه بین الملل حضور دارد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169046

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. میدونین از چی خوشم مییاد؟اینکه اقتصاد دنبال بزک نمیر بهار میاد نمیره.صبح تا شب اقای روحانی بگه اله و بله کردیم و تورم را صفر رسوندیم ….اگر راست میگن جلوی ضرر و زیان سهامداران را بگیرند که برای تامین سر پناه و جهیزیه و …زندگیشون را تو بورس دولت تدبیر باختند و بیچاره شدند.بورس میفهمد پشت پرده چه خبره شوخی نیست نفت دست زنگنه و ابتکاره انتظار دارین سهام ارزش پیدا کنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر