1

افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از تماس جنجالی افشارزاده با تاج/ داوری ها به نفع استقلال است!

  • کد خبر : 169060
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: افشارزاده در اولویت نبودن هاست.

امیر عابدینی در خصوص اظهارات محسن بزرگی،معاون حقوقی استقلال درباره اینکه عابدینی تحت تعقیب قضایی قرار می گیرد اظهار داشت: من گفتم به افشارزاده هم مدیرکل حوزه وزارت ورزش است و هم مدیرعامل استقلال است. همان طور که آنها از من ایراد گرفتند که چرا در سازمان لیگ حضور دارم. نمیدانم کجای این حرف من پیگرد قضایی دارد. اما باز هم می گویم آقایان وظیفه شان را انجام دهند. من حرفی را زدم که ۱۰ تا کارشناس آن را تایید کرد.

وی ادامه داد: خود مسئولان وزارت ورزش و  فریدون اصفهانیان هم اعتقاد دارند که در رابطه با موضوع استقلال داوری به نفع این تیم بوده و قبول دارند که خطایی که منجر به اخراج بنگر شد همان خطا شدیدتر برای استقلال گرفته نشد. آقایان بهتر است آستانه تحمل انتقادپذیری شان را بیشتر کنند. مگر ناظمی جزو ارکان وزارت ورزش نیست. پس بروند و صفحه اجتماعی او  را بخوانند که درباره داوری چطور و با چه لفظی حرف زده است.

عابدینی افزود: آقایان متوجه باشند که مردم هوشمند هستند. من اصلا به استقلال کاری نداشتم. بلکه به کفاشیان نامه ای نوشتم. همان طور که وزارت ورزش نامه نوشت و درباره داوری تذکر دادم.  اما وقتی بهرام افشارزاده از طرف وزیر ورزش زنگ می زند و به تاج و کفاشیان می گوید عابدینی را بردارید تعجب می کنم. او دیشب به تاج گفته که وزیر دستور داده است که عابدینی را سریعا بردارید. اما  تاج قبول نکرده و بعد همین تماس را با کفاشیان می گیرد که کفاشیان هم جمله تاج را تکرار می کند. اگر به مطرح کردن این است که عابدینی نباشد افشارزاده در اولویت نبودن هاست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169060

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. آقای عابدینی بهتراست بجای یاوه گویی تیم خودتودرست کنی همه ازیاوه گویی شماباخبرند.

  2. ورزش را سیاسی نکنید
    آفرین جان آفرین پاک را آنکه جان بخشید و ایمان خاک را
    ز نیرو بود مرد را راستی ز سستی کژی آید و کاستی
    با سلام :
    حضور جنابتان آقای عابدینی مدیر اسبق تیم محبوب و مردمی پرسپولیس و همچنین سروران و طرفدران معزز این تیم سرخ زیبای ایران زمین.
    سپاس آن خداوندی را که بی آزال و آباد کنه ذات و صفاتش از تغایر اعصار و ادهار زمان و مکان منزه بود و پیش از وضع اسم قِدم و بقا از دیری و زودیِ کون و حوادث مقدس بود. بودنش که بود، نه به قطع حصر زمن، هستی‌اش نه به هستی وجود انجمن. اول است نه به نعت علتِ اول‌ها و آخِر است نه به وصف شبهت آخِرها. ظاهر است نه در صورت مخاییل. باطن است نه محجوب به حُجُب علل و اباطیل. هستی‌اش به هستی‌اش قائم، جمال صفاتش به جلال ذات دائم.
    پاک آن خداوندی که دیدنش به وجود واجب، و عملش به حسن صنایع لازم. زندگیش قوام عالم، ارادتش آفریدن وجود آدم، قدرتش وجود آیات، کلامش بودن مخلوقات، سمیع است پیش از مسموعات نه به آلات و عِلّات. بصیر است پیش از مبصرات نه به حواسّ مرسومات.
    سبحان‌الذی تقدس فی قدسه قدساً و تعظّم فی کبریائه سلطاناً و عزاً و تبارک فی جلاله ملکا و تعالی فی جماله الوهیه و جبروتاً
    سپاس آن ازلی‌ای که خردبخش است زیرکان را و بخشایشگر است عاجزان را.
    از همین روی است که در تاریخ تعلیم و تربیت ایران می‎‎خوانیم که هدف از تعلیم و تربیت این بوده است که افراد را معتقد به خدا و متدین‎بار بیاورند و او را دارای اخلاق نیکو کنند، به او پیشه و هنر بیاموزند و به بهداشت تن متوجه و مأمور سازند و همین توجه بوده است که ایران را مهد پرورش پهلوانانی با اخلاق، جوانمرد و عدالتخواه قرار داده است.
    بی‎جهت نیست که در تعلیم و تربیت جدید، ورزش مقوله‎ای علمی، فرهنگی و اجتماعی است و به این لحاظ بر ما است که چشم‌اندازهای جدید آن را به درستی بشناسیم و تبیین و تدوین کنیم. رسالت تربیت بدنی امروز رشد و شکوفایی توانائی‎ها و استعدادهای جسمانی، عقلانی، عاطفی و اجتماعی انسان‎ها و پرورش شهروندانی سالم، با نشاط، فعال، خلاق و امیدوار و مسؤول است.
    در گذشته خوانده و شنیده‎ایم که عقل سالم در بدن سالم است و این حقیقتی است که علم امروز بر آن صحه گذاشته است و دولت‌ها می‎کوشند به انحاء مقتضی ورزش و تربیت بدنی را به عنوان یک عادت عمومی در اجتماع رواج دهند و از این طریق از تبعات ناخوشایند رخوت، سستی و گوشه‎گیری که جامعه را به تباهی و نیستی می‎کشاند، رهایی بخشند.

    آری جناب رئیس اسبق (امیر عابدینی ) و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ ایران ، اول اینکه اگر نمی توانی بی طرفی خودت را هم در ظاهر هم در باطن حفظ نمایید بهتر است که استعفادهید تا مشغول الذمه کسی نشوید.
    دوم اینکه اگر نمی توانید ضعف تیم مورد علاقه خودتان را بپوشانید تیم های دیگر را نردبان ترقی خود قرار ندهید.
    سوم اینکه ورزش را طوری به سیاسی جلوه می دهید که خود از سیاسی شدن آن منفعت می برید ، چرا که ضعف تیم شما ربطی به به دولتی بودن استقلال ندارد . اگر فرضیه شما درست باشد.
    اما در مورد داوری هم عرض کنم دوربینها براها ضربه را نشان دادند تا شما با این سن و سال بتوانید تشخیص دهید ضربه احتمالا هند یا خطا نبوده . گیرم که دوربین توانست ثابت کند نبوده کجای ان ضربه اینقدر مشهود بوده که داور بازی عمد داشته باشد ؟
    همان داور برای همان تیم در همان بازی پنالتی میگیرد و بازیکن تیم محبوب شما سر بهوا توپ تور را بهم نیمی خواند .
    همان داور همان بازی خطای بازیکن دیگر سر به هوای شما را نمی گیرد و او را در موقعیت دروازه خالی نه تک به تک دروازه خالی قرار می دهد ولی بازیکن شما سر بهوا توپ و تور را بهم نمی دوزد.
    عرض کنم اگر جایی در این بازی نامردی باشد انجا بود که بازیکن مقابل تیم حریف نامردی میکند و دروازبان محبوب شما را فریب می دهد و با نامردی به او گل می زند . و بازی جوانمردانه را رعایت نمی کند بنده این را قبول دارم و آن تیم و آن بازیکن مستوجب سرزنش و تنبیه هستند.
    اما در مورد تیم دولتی که می گویید استقلال هست . که تیم پرسپولیس که محبوب نظام است را در جلویش قرار میدهند تا طاغوت به فراموشی سپرده شود ولی شما به هردلیلی شاید طرفدارانش این تیم در دولت هم باشد که حتم هست انها نیز زمانی کودک و علاقه هایی داشتند که به حق است ولی شما بخوانید نا حق است.
    خوب گیریم که حرف شما را قبول کنیم ؟؟/
    سال گذشته این تیم محبوب فقط دنبال گرفتن امتیاز از تیم و رقیب سنتی او بوده است.
    توجه کنید اگر سال گذشته تیم و مربیان و طرفداران آن کمی از عقلو تدبیر استفاده میکردند و آن ۶ امتیاز را از استقلال نمی گرفتند ( نفهمیدم دولت چجور اجازه داد رفتو برگشت شما ۶ امتیاز بگیرید جای سوال دارد) و جای ان از رقبای استقلال امتیاز می گرفتند البان جام در پایتخت و در تهران و در باشگاه استقلال بود و آنوقت حساب دست تیمهایی اصفهانی و غیره می آمد.
    طرفداران تیم آبی در پایتخت دنبال این بودند تیم محبوب شما از تیم اصفهانی امتیاز بگیرند چون امتیاز گرفتن تیم قرمز از رقبای تیم آبی برای این تیم موحبتی است که باعث می شود زودتر و راحتر قهرمان گردد چرا تمام تیمهایی که جلوی تیم آبی قرار میگیرند می خواهند سرش را بشکنند و امتیاز بگیرند خوب استقلال تنها مانده و رقیب سنتیش در فقط در سرش رویای بردن تیم آبی را دارد اتفاقا این را هم به طرفدارانش القائ نمودند مهم نیست جندم باشند فقط تیم آبی را ببرند گرچه او نهم به زور و غیره بوده است.
    با این وجود می توان فهمید ضعف کجاست که اگر جایی رانتی باشد بنده خدا نه برای تیم رقیب سنتی شما است که این تیم چه نامحربانیها که ندیده که جای گفتن ندارد . ولی طرفدارانش تحمل و تلاش کردند و از نیروی خود دارند مایه می گذارندئ و متحد شدند تیم محبوبشان استقلال بالا برود.
    چرا از روش طرفدارنتان استفاده نمی کنید. چرا به طرفی حمله ور شدید خوش قربانی توطئه هایی بس بسیار بوده.
    مثل مربی تیم ملی یک گوشه آن را بیان کنم کفاتیت دارد بازیکن تیم ابی را به تیم ملی دعوت و بعد نمیکت می نشاند تا حال مربی آبی گرفته شود و بسیار حرفها و در برنامه ۹۰ هم داستان ها برای این تیم نخواندند.
    آری عزیزان یقه تیم استقلال به شانه شما نمی خورد .
    سود بازی را تیم اصفهانی بردست تاوانش و حمله آن به تیم تهرانی با خیل عظیم طرفدارانش است . عجب
    عجب با این تفکر می خواهید تیم محبوب سرخ ها را با این همه طرفدار التیام بخشی؟؟؟؟
    سخت در اشتباهید.
    بیایید با طرفداران تیم آبی متحد شوید جام در تهران بماند.
    قرمزها کمی به خودشان بیایند و ابی ها هم لطمه نخورند جام در تهران می ماند. کمی منطقی باشید .
    هر ۲ تیم طوری بازی کنند داور ، مربی ، و بازیکنان حریف را به قول کشتی گیران ۱۰ هیچ کنند.
    به امید شادی جوانان ایران زمین ( ورزش را سیاسی نکنید)
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
    تهران – کریمی بابک

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر