2

بنگر: “پرسپولیس” به جای من پول علیپور و فاطمی را بدهد!

  • کد خبر : 170183
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

مدافع سرخپوشان می گوید: «معروف و شهرام محمودی هرقدر می‌گیرند نوش‌جان‌شان به من چه مربوط!»

محسن بنگر یکی از باتجربه‌ها و بازیکنان بزرگ پرسپولیس به حساب می‌آید که همبازیانش هم احترام خاصی برای او قائل هستند. این مدافع مازندرانی حرف‌های جالبی در مورد خبر پیشنهاد تیم ملی کرواسی به برانکو، انتشار قرارداد بازیکنان توسط سازمان لیگ، مصاحبه علیه والیبالیست‌ها، بسکتبالیست‌ها و… زد که در زیر می‌توانید بخوانید.

* بحث پیشنهاد تیم ملی کرواسی به برانکو به گوش تو هم رسیده است؟

یک چیزهایی شنیدم ولی حیف است برانکو از پرسپولیس جدا شود. ما تازه به تمرینات و خلق و خوی ایشان عادت کردیم و امیدوارم این مربی باکلاس در تیم بماند.

* صدای تو و کریم باقری بیشتر از سایرین در مورد انتشار قرارداد بازیکنان توسط سازمان لیگ درآمد؛ دلیلش چه بود؟

هرکس این ایده را داد اشتباه بزرگی کرده است. واقعاً انتشار قرارداد بازیکنان کار زشتی بود. آمدند نوشتند محسن بنگر ۹۵۰ میلیون تومان قرارداد بسته است و آقایان فردا می‌روند جواب اداره مالیات را بدهند؟

* چرا آنها باید جواب مالیات تو و سایر بازیکنان را بدهند؟

(با حرارتی بیشتر) چون بدون مطالعه این کار را انجام دادند. وقتی من در فصل جدید یک ریال هم از باشگاه نگرفتم چطور می‌توانم مالیات بدهم؟ از فردا اداره مالیات هم می‌آید دنبال ما و… دوستان اگر راست می‌گویند بروند حق و حقوق ما را از باشگاه‌ها بگیرند. من هنوز هم از سپاهان اصفهان طلب دارم، چرا سازمان لیگ دنبال وصول این پول نیست؟

* از پرسپولیس هیچ پولی نگرفتی؟

در لیگ پانزدهم تاکنون یک ریال هم نگرفتم و هر چه بوده مربوط به فصل گذشته است. تازه از فصل گذشته هم حدود ۲۰۰ میلیون تومان طلب دارم، آن وقت می‌آیند در رسانه‌ها اعلام می‌کنند قرارداد محسن بنگر ۹۵۰ میلیون تومان است. می‌دانید همین کارها باعث فحش خوردن بازیکنان در استادیوم‌ها می‌شود؟!

* چه ربطی دارد؟!

وقتی می‌نویسند فلان فوتبالیست پرسپولیس یا استقلال و… نزدیک یک میلیارد تومان قرارداد بسته است تماشاچی و هوادار فکر می‌کنند واقعاً این‌طوری است. طفلکی حق هم دارد چون با هزار زحمت و مشکلات مالی، خودش را به استادیوم می‌رساند اما نمی‌داند که شاید ما فوتبالیست‌ها ۵۰ درصد از قراردادی هم که می‌بندیم را نمی‌گیریم. با این وجود وقتی یک بازی گره می‌خورد یا ما اشتباهی می‌کنیم همان هوادار با ذهنیت قبلی که یک میلیارد گرفتیم شروع به فحاشی علیه‌مان می‌کند. دوستان فکر اینجای کار را که نمی‌کنند.

 


* چرا علیه والیبالیست‌ها و بسکتبالیست‌ها مصاحبه کردید؟

منظور من چیز دیگری بود. گفتم که چرا قرارداد دیگر ورزشکاران منتشر نمی‌شود. وگرنه سعید معروف، محمد موسوی، شهرام محمودی و… هرقدر می‌گیرند نوش‌جان‌شان! اصلاً هر ورزشکاری حق دارد پول خوب بگیرد چرا که زحمت می‌کشد. عرق می‌ریزد. ماه‌ها در اردوها دور از خانه و خانواده زندگی می‌کند و از همه اینها بالاتر استعدادش را دارد. چرا بقیه نمی‌توانند والیبالیست یا فوتبالیست شوند؟ شما ببینید مگر مبلغ درآمد افراد دیگر منتشر می‌شود؟ چرا همه روی ورزشکاران زوم کرده‌اند؟ به نظرم این کار درستی نبود.

* بگذریم. بالاخره مشکل مالی بازیکنان پرسپولیس حل شد؟

یک مقدار از طلب فصل گذشته پرداخت شد اما بچه‌ها واقعاً مشکل دارند. من محسن بنگر هم ممکن است گرفتاری داشته باشم ولی از مسئولان پرسپولیس خواهش می‌کنم اول پول جوان‌ترها را بدهند که هزار تا مشکل دارند.

* حاضری به خاطر بازیکنان جوان‌تر از حق خودت بگذری. (به شوخی ادامه می‌دهیم) فردین شدی آقامحسن؟!

نه، فردین نیستم اما با چشم خودم دیدم که علی علیپور ماشین زیر پای خود را فروخت تا بتواند یک آپارتمان در شرق تهران اجاره و با همسرش زندگی کند. طفلکی هر روز باید یک ساعت توی تاکسی بنشیند تا به ورزشگاه درفشی‌فر برسد. یا همین سیدعلی فاطمی که به خاطر اجاره‌ خانه و زندگی با مادرش به آقاکریم بدهکار شده و حرف من این است اول پول این جوان‌ترها را بدهند و بعد به محسن بنگر برسند.

* مثل اینکه قول دادند تا ۱۰، ۱۵ روز دیگر مطالبات فصل گذشته شما را هم پرداخت کنند؟

آقای طاهری دارد زحمت خود را می‌کشد و قول‌هایی هم داده‌اند. پرسپولیس تیمی مردمی و پرطرفدار است که نیاز به حمایت همه‌جانبه دارد و دیگران هم باید به طاهری کمک کنند. من می‌دانم مهدی طارمی هم مشکلات مالی دارد و پول نگرفته است. یک بازیکن ملی‌پوش و مؤثر که می‌توانست اول فصل به قطر برود ولی نرفت و حالا باید به فکر او باشیم. همین‌طور احمد نوراللهی که به سختی عمل جراحی کرد و نباید این جوانان را دلسرد کرد.

* شنبه در اولین بازی جام حذفی باید به مصاف پیکان بروید. آیا بازی آسانی پیش‌ روی پرسپولیس است؟

جام حذفی جام شگفتی‌هاست. هیچ دیداری قابل پیش‌بینی نیست. شما دیدید پارسال بازی ما با گل‌گهر سیرجان به پنالتی کشیده شد. بازی با پیکان هم نمی‌تواند آسان باشد ولی امیدوارم اسیر اتفاقات غیر فوتبالی نشویم!

* یعنی چی؟

در جام حذفی با ۵ یا ۶ بازی می‌توان به سهمیه آسیا و جام رسید. پارسال پرسپولیس را در جام حذفی خیلی اذیت کردند. سختگیری داوران، احضارهای بی‌مورد، لحاظ کردن محرومیت حذفی در لیگ و… که جلوی قهرمانی ما در این رقابت‌ها را گرفت. پرسپولیس می‌توانست فصل گذشته قهرمان جام حذفی شود اما اتفاقات عجیب و غریب جلوی ما را گرفت و ان‌شاءا… امسال حق به حقدار برسد./خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=170183

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر