1

انفجار خودرو بمب گذاری در الحسکه

  • کد خبر : 170517
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

منابع سوری از پیشروی های ارتش سوریه به سوی فرودگاه کویرس در حومه شرقی حلب و شمال شرق دمشق خبر دادند.

الاخبار گزارش داد: پس از سه روز از تحرکات افراد مسلح وابسته به جیش الاسلام، شکست های آنها آغاز شده است و ارتش شروع به بازپس گیری مناطقی در اطراف ضاحیه الاسد در شمال شرق دمشق کرده است.ارتش با تثبیت مواضع، اقدام به پیشروی هایی در محورهای جنگی در اطراف الضاحیه کرده است.

برای پنجمین روز متوالی درگیری هایی میان ارتش و افراد تحت سرکردگی زهران علوش در اطراف ضاحیه غرب حرستا در حومه دمشق رخ داد.منابع میدانی از شدت گرفتن خشونت ها به ویژه در محورهای کازیه رحمه ومقابل الجزیره ۴ خبر دادند.ارتش سوریه جبل ابوزید در شمال ضاحیه الاسد را بازپس گرفتند و این کوهی است که افراد مسلح تحت سرکردگی زهران علوش روی آن حساب زیادی کرده بودند.

الاخبار گزارش داد: این در حالی است که برخی در راستای جنگ روانی علیه مدافعان ضاحیه الاسد حرکت می کنند و هدفشان تضعیف روحیه این مدافعان است.

در الزبدانی ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت، تجهیزات تروریست ها را در جاده عین الغنم در منطقه کرم العلالی هدف قرار دادند.همچنین تونلی ۵۰۰ متری میان مضایا و دشت الزبدانی از سوی ارتش و رزمندگان مقاومت کشف و منهدم شد.

در حومه جنوبی حلب، ارتش به پیشروی های خود ادامه داد و به سوی فرودگاه کویرس العسکری در حومه شرقی حلب حرکت کردند.ارتش از سه محور روستای الصبیحیه، الحویجیه و تل النعام به مراکز وابسته به داعش یورش بردند و موفق به تسلط بر الصبیحه و تل النعام شدند.

در حومه شمالی لاذقیه، طارق شعبوق از فرماندهان وابسته به ارتش موسوم به آزاد سوریه کشته شد.

در همین حال خبرنگار شبکه المیادین از انفجار خودرو بمب گذاری شده در برابر ساختمان اداره آب و فاضلاب شهر الحسکه سوریه و شهادت ۷ تن در این انفجار خبر داد.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=170517

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر