3

“روبرتو مانچینی” در تیم منچستر سیتی می ماند + تصویر

  • کد خبر : 17221
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۱

“روبرتو مانچینی” بر این باور است که منچسترسیتی به یکی از برترین باشگاه ‌های حال حاضر جهان تبدیل شده و به همین منظور قصد دارد برای سال های بسیاری در این تیم حضور داشته باشد. من سیتی با مربیگری مانچینی از سال ۱۸۹۷ بهترین شروع را در رقابت های لیگ برتر انگلستان داشته است. این تیم […]

“روبرتو مانچینی” بر این باور است که منچسترسیتی به یکی از برترین باشگاه ‌های حال حاضر جهان تبدیل شده و به همین منظور قصد دارد برای سال های بسیاری در این تیم حضور داشته باشد.

من سیتی با مربیگری مانچینی از سال ۱۸۹۷ بهترین شروع را در رقابت های لیگ برتر انگلستان داشته است. این تیم هفت بازی از هشت بازی نخست را با پیروزی پشت سر گذاشته ضمن اینکه سال گذشته موفق شد به عنوان قهرمانی رقابت های جام حذفی فوتبال انگلستان دست پیدا کند.

مربی پیشین تیم فوتبال اینتر که  در دسامبر سال ۲۰۰۹ جانشین مارک هیوز در من سیتی شد ، گفت: من سخت کار کرده ام تا تیمی خوب را آماده کنم و دوست دارم برای سه، چهار سال آینده اینجا بمانم چرا که من در این لحظه فکر می کنم منچسترسیتی بهترین تیم جهان است.

قرارداد مانچو با منچسترسیتی در تابستان ۲۰۱۳ به پایان می رسد با این حال هنوز از سوی مسئولان تیم انگلیسی پیشنهادی مبنی بر تمدید قرارداد دریافت نکرده است. وی افزود: پس از پایان رقابت های امسال، یک سال از مدت زمان قرارداد من با تیم من سیتی باقی می ماند ، البته من مشکلی با این موضوع ندارم و از آنجا که در این مقطع زمانی خیلی اهمیت ندارد با مسئولان باشگاه صحبت نکرده ام/مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر