1

ضرب و شتم ۳ نفر از کارکنان شرکت نفت منطقه ارومیه توسط اخلالگران سوخت

  • کد خبر : 172444
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

معاون مالی و اداری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از ضرب و شتم ۳ نفر از کارکنان شرکت نفت منطقه ارومیه در مرز بازرگان توسط اخلالگران سوخت خبر داد.

جمال‌الدین شیخ‌الاسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در مرز بازرگان شاهد اخلالگری برخی افراد سودجو بودیم که در این خصوص کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در این مرز نسبت به جلوگیری از قاچاق سوخت این افراد اعتراض کردند.

وی با بیان اینکه در پس اعتراض کارکنان این منطقه به آیین اقدام اخلالگران، تصریح کرد: این افراد که اقدام به سوء استفاده و اخلال در زمینه سوختی می‌کردند به کارکنان شرکت نفت این منطقه حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

معاون مالی و اداری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم عده‌ای از موقعیت‌های موجود سوء استفاده کرده و اقدام به اخلال در زمینه سوخت کنند، افزود: برخورد کارکنان این شرکت با اخلالگران به جا بود.

این مسئول با بیان اینکه در چند روز اخیر سه نفر از کارکنان شرکت نفت در منطقه مرزی بازرگان به منظور دفاع از منابع ملی در برابر زورگویی و تهدید این افراد وارد کار شدند، افزود: این امر سبب شد تا افراد زورگو اقدام به ضرب و شتم کارکنان این شرکت کنند.

شیخ‌الاسلامی با بیان اینکه نهایت این اقدام منجر به جلوگیری از خروج سوخت خارج از شبکه شد، اظهار داشت: اقدام کارکنان شرکت نفت منطقه ارومیه اقدامی قابل تحسین بود که جز پایمردی و پایداری در دفاع از منافع ملی هدف دیگری نداشت.

وی از معرفی این افراد به مراجع قضایی خبر داد و تصریح کرد: این افراد به دلیل اخلالی که در مرز بازرگان ایجاد کرده بودند برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=172444

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر