2

لب خوانی الفاظ رکیک بازیکن پرسپولیس دردسرساز می شود

  • کد خبر : 172663
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۳۳

رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت:‌ «استناد به لب خوانی به تنهایی برای دخالت کمیته انضباطی کفایت نمی کند.»

در دیداری که دو تیم پرسپولیس تهران و صبای قم به تساوی رسیدند، با درگیری علیرضا نور محمدی و قاسم دهنوی هر دو از زمین مسابقه اخراج شدند.

نکته حاشیه ای این دیدار که قرار بود یادبودی برای شادروان هادی نوروزی باشد همین اتفاق زشت بود که با لب خوانی از دوربین های شبکه سوم نیز همراه شد.

عادل فردوسی پور گزارشگر مسابقه هم به نوعی به کارگردان تلویزیونی این مسابقه خط داد که حرف های این دو بازیکن را به تصویر بکشد که همه متوجه وخامت اوضاع شوند.

در حالی که نورمحمدی رکیک ترین فحش ها را نثار دهنوی می کرد، هافبک صبای قم شانس آورد که پشت اش به دوربین زنده تلویزیونی بود.

یکی از نزدیکان کمیته انضباطی در همین ارتباط خبر داد که حداقل جریمه نورمحمدی منهای غیبت از بازی بعدی سرخپوشان به دلیل دریافت کارت قرمز، دو جلسه دیگر خواهد بود.

این فرد مطلع تاکید کرد که باید گزارش ناظر بازی و داور مسابقه هم به دست کمیته انضباطی برسد و به احتمال فراوان دهنوی نیز مشمول جریمه محرومیت خواهد شد.

البته هوشنگ نصیرزاده در این خصوص عقیده دیگری دارد: «لب خونی برای تنبیه اعتبار ندارد. در آیین نامه انضباطی برای اینکه تفسیر های متفاوت از لب خونی نشود آورده شده که الفاظ باید شنیده شوند.»

وی افزود: «بدین ترتیب اما برای احراز بیان توهین، کافی است که داور بشنود و آن زمان در گزارش خود به آن اشاره کند. اما استناد به لب خوانی به تنهایی برای دخالت کمیته انضباطی کفایت نمی کند.»

 

باید منتظر ماند تا رای کمیته انضباطی درباره این بازی صادر شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=172663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر