1

مسئولان استقلال جانشین کرار را انتخاب کردند؛ باز هم اشتباه همیشگی

  • کد خبر : 172962
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

مسئولان باشگاه استقلال درنظر دارند که یک هافبک طراح برزیلی را برای نیم فصل بعد جذب کنند تا دیگر مجبور نباشند هافبک عراقی پرحاشیه را تحمل کنند.

مسئولان باشگاه استقلال بر خلاف پرویز مظلومی هیچ تمایلی به حفظ جاسم کرار ندارند. آنها روز گذشته ۳ خانه اجاره ای که برای وی در نظر گرفته بودند را به وی نشان دادند ولی کرار پس از بازدید، هیچیک از آنها را نپسندید.

او همانطور که شب گذشته در صفحه اجتماعی خود اعلام کرده، کماکان به همراه خانواده اش در هتل روزگار می گذراند و مقدار زیادی از استقلالی ها طلب دارد.

مسئولان باشگاه استقلال معتقدند که با ادامه این روند، حضور او باعث ایجاد حاشیه های جدید در تیم خواهد شد و می تواند به اهداف باششگاه ضربه بزند. آنها دیگر نمی توانند و نمی خواهند ادا و اطوارهای بازیکن عراقی را تحمل کنند و در نظر دارند در نقل و انتقالات نیم فصل کرار را کنار بگذارند.

اما مشکل اصلی اینجاست که استقلالی ها یک گزینه برزیلی برای جانشینی کرار مدنظر گرفته اند و می خواهند در جلسه ای با پرویز مظلومی نظر او را هم بدانند و سپس برای جذب بازیکن خارجی اقدام کنند.

این در حالی است که با توجه به مشکلاتی که ریوالدو، مگویان، کرار و پروپجیچ برای آبی ها ایجاد کردند، در آخرین جلسه هیات مدیره تصمیم بر این شد که باشگاه استقلال دیگر دور گزینه های خارجی را خط قرمز بکشد و هیچ وقت بازیکن خارجی جذب نکند. اما گویا باز هم این باشگاه می خواهد از چاله به چاه بیفتد و اشتباه همیشگی اش را تکرار کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=172962

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر