2

ائتلاف آمریکایی میدان‌های نفتی سوریه را منهدم کرد

  • کد خبر : 173104
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

سخنگوی ائتلاف مدعی شد که در این حمله‌ به یک میدان نفتی موفق به نابودی کامل تاسیسات آن شده و اینکه دیگر داعش نمی‌تواند از آن درآمد داشته باشد.

هواپیماهای ائتلاف آمریکایی در سوریه عملیات گسترده‌ای علیه میدان‌های نفتی سوریه آغاز کردند که به منهدم شدن چندین پالایشگاه مهم این کشور منجر شد.

 

 

در این عملیات که به بهانه مبارزه با داعش و قطع منابع مالی تروریست‌ها انجام شد، چیزی جز نابودی زیرساخت‌های نفتی سوریه رخ نداد؛ مسئله‌ای که بازسازی آن شاید یک دهه وقت نیاز داشته باشد.

 

 

سخنگوی این ائتلاف روز پنجشنبه (دیروز) مدعی شد که نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا در حمله‌ای به یک میدان نفتی موفق به نابودی کامل تاسیسات آن شده و اینکه دیگر داعش نمی‌تواند از آن درآمد داشته باشد.

 

 

سرهنگ استیو وارن گفت که ۲۶ محل در این حملات مورد هدف قرار گرفتند که یکی از بزرگترین عملیات هوایی ائتلاف در یک سال گذشته می‌باشد.

 

 

سرگرد مایکل فیلانوفسکی نیز اعلام کرد روز چهارشنبه نیز حملاتی با هدف پالایشگاه‌های نفتی تحت کنترل داعش، مراکز فرماندهی و حمل‌ونقل تروریست‌ها انجام شد.

 

 

خبرگزاری روسی اسپوتنیک (sputniknews) به نقل از آسوشیتد پرس نوشت که این پالایشگاه تولیدی بین ۱٫۷ تا ۵٫۱ میلیون دلار در ماه برای گروه تروریستی داعش درآمدزایی داشت.

 

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر