1

تخصص استقلالی ها در پراندن ستاره های نقل و انتقالات

  • کد خبر : 173449
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

استقلال در نقل و انتقالات نشان داده تیمی است که به آسانی ستاره ها را پر می دهد.

سردار آزمون که حالا در روستوف روسیه بازی می‌کند، کشف امیر قلعه نویی و اکبر محمدی محسوب می شود. زمانی که امیر قلعه نویی در سپاهان بازی او را دید و برای رده های سنی پایین او را جذب کرد و سپس به تیم ملی نوجوانان پیوست.

چند سال بعد آزمون در تست فنی استقلال هم شرکت کرد اما قلعه‌نویی به این دلیل که سردار آن سال‌ها سن بسیار کمی داشت و بیشتر به درد امیدهای استقلال می‌خورد، و با توجه به قیمتش با پاسخ منفی از سوی مدیران باشگاه روبرو شد.

بعد از آن اتفاق مسیر فوتبالی سردار عوض شد و او با قهر از سپاهان به جمع لژیونرها پیوست و البته در فوتبالش پیشرفت کرد.

یکی دیگر از ستاره‌هایی که در استقلال تست داد و قبول نشد، ابراهیم توره بود! توره زمان صمد مرفاوی به تمرینات استقلال رفت و عملکردش مورد توجه این مربی قرار نگرفت!

جالب این‌که توره بعد از آن به پرسپولیس و سپاهان رفت و در این دو تیم (به خصوص سپاهان) موفق عمل کرد و در نهایت سر از موناکوی فرانسه درآورد! بله، بازیکنی را که مرفاوی نخواسته بود به لیگ فرانسه رفت و در تیمی شناخته شده چون موناکو درخشید تا برای استقلالی‌ها فقط حسرت باقی بماند.

هفته گذشته که دوقلوهای محمدی (مهرداد و میلاد) به برنامه ۹۰ رفتند، مهرداد محمدی که در لیگ خیلی خوب کار کرده فاش کرد که زمان قلعه‌نویی در استقلال تست داده اما به دلایلی نتوانسته به این تیم برود!

مهرداد در ۹۰ از قلعه‌نویی تشکر کرد آن هم به این خاطر که این مربی او را پسندیده بود ولی با اصرار این بازیکن باشگاه اجازه داد وی به راه آهن برود.

به نظر می‌رسد استقلالی‌ها تخصص خاصی در پراندن ستاره‌ها دارند و به قول معروف استعدادشناس نیستند. در تمام تیم‌های اروپایی کمیته فنی وجود دارد که کارش شناسایی استعدادهاست اما در کشور ما و در تیمی به بزرگی استقلال معمولا همه چیز به سلیقه مربی بستگی دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173449

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر