1

بازیکن استقلال: دیروز بیمارستان بودم/ من هم مثل هادی نوروزی می میرم!

  • کد خبر : 173634
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

هافبک عراقی استقلال گفت: زنگ زدند که سریع برای خودت حساب باز کن می خواهیم پول واریز کنیم ولی فقط یک میلیون و ۴۰۰ برایم ریختند!

جاسم کرار درباره مطالباتش از باشگاه استقلال اظهار داشت: قرارداد من با باشگاه استقلال یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است و تنها ۲۳ میلیون از قراردادم را تا به الان دریافت کردم. این درحالی است که اکثر بازیکنان تیم حدود ۲۵۰ میلیون تومان پول گرفتند اما برای من این اتفاق رخ نداده است. سال گذشته ۱۰۸ میلیون فقط پول گرفتم ولی ۱۱۷ میلیون تومان مالیات داشتم و مجبور شدم خودم پول مالیاتم را بدهم. در ضمن به دلیل بازی کردن در جام خلیج فارس ۳۰ درصد هم جریمه شدم.

 

کرار در ادامه اضافه کرد: چهار ماه پیش به من یک خودروی BMW دادند و بعد گفتند ما پول نداریم. این ماشین را بفروش و پولت را بگیر! اما می خواهم بدانم ماشینی که نه سند دارد، نه پلاک دارد و نه کلید، فروختنی است؟ من مجبور شدم ماشین را در پارکینگ هتل بگذارم. هتلی که ۵ ماه در آن زندگی کردم و تازه ۴ روز پیش با چک مدیربرنامه های من برایم خانه گرفتند.

 

هافبک جنجالی استقلال درباره علت ترک کردن اردوی این تیم پیش از دربی پایتخت اذعان داشت: قبل از بازی با استقلال خوزستان برای دریافت پول به باشگاه رفتم. آنها به من گفتند پول نداریم و قبل از بازی با سپاهان پول به دست ما می رسد اما باز هم این طور نشد. بعد از چند روز به من از باشگاه زنگ زدند و گفتند که سریع برای خودت حساب باز کن می خواهیم برایت پول واریز کنیم. من هم خیلی خوشحال شدم و حساب باز کردم اما تنها یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بابت پاداش بازی های گذشته برایم پول واریز کردند.

 

وی در ادامه افزود: بعد از این اتفاق دوباره راهی باشگاه شدم و این بار قول دادند بعد از دربی و وقتی که پول به دستشان رسید اولین نفری که دریافتی خواهد داشت من هستم اما قبل از دربی و در تمرین تیم دیدم که همه بازیکنان خوشحال هستند و وقتی پرس و جو کردم متوجه شدم همگی ۳۰ تا ۴۰ درصد قراردادهایشان را دریافت کردند. فورا به فرزاد مجیدی گفتم چه اتفاقی افتاده است و او گفت هنوز هیچ کس پول نگرفته اما من دیدم که بازیکنان پولدار شدند. به همین دلیل به آنها گفتم پس من چه؟ همه باید پول بگیرند جز من؟ و محل تمرین را ترک کردم.

 

کرار در ادامه حرف از جدایی زد و گفت: دیروز فشارم افتاد و راهی بیمارستان شدم. می خواهید اتفاقی مثل هادی نوروزی برای من هم رخ دهد؟ من ۸۵ بازی ملی دارم و جلوی خیلی از ستاره های دنیا بازی کردم. یا پولم را بدهید یا رضایت نامه بدهید تا بروم. دیگر نمی توانم با این شرایط ادامه دهم و می خواهم از باشگاه شکایت کنم.

 

وی همچنین درباره مطلبی که در یکی از روزنامه ها مبنی بر اینکه کرار ۵۰۰ میلیون از استقلال پول گرفته است واکنش نشان داده و گفت: من کاملا صحبت این خبرنگار و این روزنامه را تکذیب می کنم. می خواستم به تمرینات برگردم ولی من این پول را از استقلال دریافت نکردم و این مطلب کذب محض است.

 

وی  به هواداران استقلال گفت: تماشاگران استقلال را دوست دارم اما اجازه نمی دهم هیچ کسی به من فحاشی کند. هواداران نمی دانند چه اتفاقاتی برای من افتاده است. چرا به همه بازیکنان پول دادند جز من؟ مگر من چه فرقی با آنها دارم؟

 

کرار در پایان گفت: برای مدیران و کادر فنی استقلال احترام خاصی قائلم. کاری به صحبت ها و گمانه زنی های رسانه ها ندارم. تمام بازیکنان استقلال را دوست دارم. استقلال تیم بزرگی در آسیاست ولی من به دنبال حق و حقوقم خواهم بود. نه ریالی بالاتر و نه ریالی کمتر. به ایران آمده ام تا درآمدزایی کنم و این طور نمی شود که پول مرا ندهند.

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173634

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر