1

موافقت استقلالی‌ها با جدایی قطعی جاسم کرار/ مظلومی شرط گذاشت

  • کد خبر : 174372
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

نشست هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص جاسم کرار در حالی برگزار شد که سرمربی آبی‌پوشان شرطی منطقی را برای جدایی کرار به مدیران استقلال مطرح کرد.

نشست هیات مدیره باشگاه استقلال امروز در ساختمان خیابان سعادت‌آباد با حضور پرویز مظلومی و یکی از مباحث مهم این جلسه تصمیم‌گیری در مورد حاشیه‌های جاسم کرار بود.

 

در این جلسه اکثر اعضای هیات مدیره موافقت خود را با جدایی هافبک عراقی اعلام کردند اما از سوی دیگر آنها دل‌نگرانی‌هایی داشتند و معتقد بودند اگر کرار از استقلال اخراج شود باید تکلیف مطالبات او مشخص گردد.

 

از سوی دیگر پرویز مظلومی شرطی منطقی را پیش روی افشارزاده و مدیران استقلال گذاشت و به آنها اعلام کرد مشکلی با جدایی هافبک عراقی ندارد اما به شرط اینکه یک بازیکن در سطح کرار جذب استقلال شود تا میانه این تیم دچار مشکل نگردد. این شرط معقول مظلومی در هیات مدیره بررسی شده و البته باز هم تمامی اعضا همه چیز را به بهرام افشارزاده و سرمربی آبی‌پوشان گذاشتند تا در نهایت این دو نفر برای جدایی یا ماندن هافبک عراقی تصمیم بگیرند هرچند این بازیکن پرحاشیه تاکنون بارها از سوی مسئولان استقلال با جرائم مختلف مواجه شده و بعید است این بازیکن هراسی از تنبیهات مسئولان استقلال داشته باشد.

 

جاسم کرار دو شب قبل از بازی استقلال و پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالباتش اردوی آبی‌پوشان را ترک کرد و مورد خشم و غضب مسئولان استقلال قرار گرفت. این بازیکن هم‌اکنون با تیم ملی عراق در کشور اردن به سر می‌برد.

 

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=174372

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر