1

ترکیب کاملا متفاوت کی‌روش برای دیدار با گوام

  • کد خبر : 174904
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

ایران در بازی مقابل گوام تغییرات زیادی را در ترکیب اصلی خود خواهد داشت.

تیم ملی ایران در حالی سه شنبه مقابل گوام قرار می گیرد که غایبان پرشمار ما ابهامات فراوانی را درباره ترکیب اصلی تیم ملی ایجاد کرده است. حقیقی، حاج صفی، ابراهیمی و عزت اللهی غایبان جدید هستند و منتظری و سردار هم غایبان قدیمی تر تیم ملی به حساب می آیند. در ادامه بررسی پست به پستی راجع به گزینه های روی میز کارلوس کی روش برای بازی مقابل گوام خواهیم داشت:

 

دروازبان: رقابت شانه به شانه سوشا و علیرضا

 

در غیاب علیرضا حقیقی، سه دروازبان دیگر تیم ملی روی هم تنها ۴ بازی ملی دارند. بیراوند و سوشا مکانی تاکنون دو بازی انجام داده اند و اخباری هم هنوز فرصتی برای قرار گرفتن درون دروازه تیم ملی نداشته است. بیراوند در بازی رفت دروازبان ثابت بود و احتمال می رود این بار هم کی روش به او اعتماد کند. سوشا مکانی بعد از بیراوند بیش ترین شانس را برای بازی کردن خواهد داشت. از طرفی اخباری به دلیل اینکه هنوز در دروازه تیم ملی قرار نگرفته شانس کمتری برای بازی خواهد داشت ولی شاید در مسیر جوانگرایی کارلوس کی روش، بازی با گوام اولین بازی ملی گلر جوان تراکتورسازی باشد.

 

مدافعین مرکزی: کنعانی آماده حضور در زمین

 

زوج پورعلی گنجی و پورقاز در بازی مقابل ترکمنستان روی کارهای هجومی عملکرد خوبی داشتند و پورعلی گنجی هم توانست یکی از سه گل ایران را وارد دروازه حریف کند اما گلی که روی تک موقعیت ترکمن ها دریافت کردیم باعث شده تا این احتمال برود که یکی از این دو نفر بر روی نیمکت بنشیند و محمدحسین کنعانی زادگان در زمین قرار بگیرد. از طرفی این احتمال هم می رود که کی روش به ترکیب خط دفاعی خود دست نزند.

 

مدافعین کناری: مجیدی جایگزین احتمالی حاج صفی

 

در غیاب احسان حاج صفی در سمت چپ خط دفاعی رقابت بین میثم مجیدی و میلاد محمدی خواهد بود. مجیدی در تمرینات تیم ملی عملکرد خیلی خوبی داشت و از فرصت بدست آمده برای حضور در تیم ملی استفاده کرد. باید دید کارلوس کی روش برای بازی با گوام از چه شیوه ای استفاده خواهد کرد. اما احتمال می رود به دلیل مهمان بودن تیم ملی و همچنین قد بلند مجیدی و فرصت طلبی او روی توپ های هوایی، باید منتظر اولین بازی ملی پوش ۲۹ ساله استقلالی باشیم.

 

در سمت راست خط دفاعی هم احتمال تغییر وجود دارد اما با درصد کمتر. رامین رضاییان مقابل ترکمنستان فیکس بود اما این احتمال می رود که خسرو حیدری به دلیل خستگی رضاییان جایگزین او در این پست شود. البته به نظر می رسد کی روش نخواهد تغییرات فراوانی را در تیمش ایجاد کند و به همین دلیل احتمال تغییر در این پست، کمتر به نظر می رسد.

 

هافبک های دفاعی: معمای کنار آندو

 

امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی، بازیکنان فیکس تیم ملی در بازی مقابل ترکمنستان در این پست بودند.اما هردو نفر به دلایل مختلف تیم ملی را در سفر به گوام همراهی نکرند. بدون شک تیموریان، کاپیتان و یکی از دو هافبک ایران در بازی روز سه شنبه است. اما برای بازی کردن کنار او شک و شبهه فراوانی وجود دارد. کمال کامیابی نیا اولین گزینه کی روش برای بازی در این پست خواهد بود اما تجربه پایین کمال و همچنین حساسیت فراوان این بازی، کمی تردیدها را زیاد می کند. بعد از کامیابی نیا، پورعلی گنجی و شجاعی، بیش ترین شانس را برای بازی در کنار آندو خواهند داشت.

 

هافبک های هجومی: احتمالا بدون تغییر

 

دژاگه، ترابی و امیری سه بازیکن تیم ملی در بازی قبل در این منطقه از زمین بودند. با توجه به اینکه هر سه نفر می توانند در این دیدار هم به میدان بروند و ترابی و دژاگه جزو گلزنان بازی رفت ایران و گوام بودند این احتمال می رود که دربازی سه شنبه تغییری در این پست نداشته باشیم. با این حال، شاید وحید امیری تنها گزینه ای باشد که شاید جای خود را به بازیکن دیگری بدهد. علیرضا جهانبخش جدی ترین گزینه برای جایگزینی او خواهد بود و مسعود شجاعی هم با درصد کمتر، برای حضور در ترکیب اصلی شانس دارد.

 

فوروارد نوک: بازگشت گوچی به ترکیب اصلی؟

 

کاوه رضایی در بازی قبل مقابل ترکمنستان مهاجم اصلی تیم ملی بود ولی نمایش نه چندان فوق العاده اش باعث شده حضور او در باز با گوام در هاله ای از ابهام باشد. قوچان نژاد و طارمی می توانند جدی ترین گزینه های جایگزینی او باشند. آمادگی این دو نفر حتی می تواند سیستم تیم ملی را از ۴-۲-۳-۱ به ۴-۴-۲ تغییر دهد. کریم انصاری فرد اما شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی نخواهد داشت.

 

با همه این تفاسیر ایران بالاجبار در بازی با گوام تغییراتی زیادی را در ترکیب اصلی خود خواهد داشت و احتمال می رود حداقل نیمی از بازیکنان تیم ما نسبت به بازی با ترکمنستان تغییر کنند.

 

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=174904

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر