3

یک بازیکن دیگر تراکتور هم ساز جدایی کوک کرد؛ در روزی که بازی نمی کردم هم فحش می خوردم

  • کد خبر : 177443
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «مشکل من این بود که یک بازیکن ترک‌زبان و بومی بودم که همه جوره پای تیم شهرم ایستادم اما اجازه بدهید دیگر ادامه ندهیم.»

مهرداد بایرامی که در زمان تونی نیمکت نشین بود، در بازی با استقلال اهواز هر چند گلی نزد اما از سوی امیر قلعه‌نویی این اجازه را پیدا کرد که از ابتدای مسابقه به میدان برود.

بایرامی که عملکرد قلعه‌نویی را متفاوت از تونی بابت میدان دادن به جوان‌ها می‌داند از غیرفنی بودن نیمکت‌نشینی‌اش و دلایل آن می‌گوید. جایی که او شرایط روحی‌اش را نامناسب می‌بیند و در این زمینه می‌خواهد بعد از بازی با استقلال با امیر قلعه‌نویی بابت ماندن یا رفتن از تراکتور صحبت کند.

اظهارات بایرانی را در ادامه می خوانید:

* بعد از تساوی مقابل استقلال تهران برد خوبی مقابل همنام اهوازی این تیم به دست آوردید. بازی چطور بود؟

– در این بازی فکر می‌کردیم بازی آسانی در اهواز خواهیم داشت اما واقعا روز سختی برای ما بود. خدا را شکر که در این مسابقه که استقلال چیزی برای از دست دادن نداشت و فشار زیادی روی تیم ما آورده بود توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

* پس با این فکر که مثل دیگر تیم‌ها به راحتی استقلال اهواز را شکست می‌دهید نتوانستید بازی راحتی مقابل استقلال داشته باشید؟

– البته ما اصلا به این مساله فکر نمی‌کردیم. چون می‌دانستیم بازی مقابل این تیم‌ها به مراتب سخت‌تر است با این حال اگر گل اول را به حریف نمی‌زدیم و زود جلو نمی‌افتادیم کارمان برای پیروزی آسان نبود.

* دو بازی و چهار امتیاز با امیر قلعه‌نویی! شرایط تراکتور را با آمدن این مربی به تبریز چطور می‌بینی؟

– شرایط تراکتور بعد از شوکی که با آمدن امیر قلعه‌نویی به این تیم ایجاد شد خوب است. با آمدن امیرخان نظم و انضباط خوبی بر تیم حاکم است و ایشان با دیسیپلین خاصی کار را پیش می‌برند. همان‌طور که گفتید کسب ۴ امتیاز در دو بازی سخت عملکرد خوبی است و امیدوارم بتوانیم با همین روند جام حذفی را هم از آن خودمان کنیم و در ادامه به تراکتوری تبدیل شویم که مدنظر هواداران و مسئولان باشگاه است.

* به بازی جام حذفی مقابل استقلال که یک پای دیگر فینال در آن مشخص می‌شود، اشاره کردی…

– بازی خیلی حساسی در تبریز داریم چون تک بازی است و یک پای فینال مشخص می‌شود. استقلال تیم خوبی است و جایگاه‌شان در جدول این مساله را به خوبی نشان می‌دهد. با این همه ما هم تراکتورسازی هستیم و برای برد و رسیدن به فینال پا به این میدان می‌گذاریم. قطعا آنچه که مشخص است هر تیمی که بتواند از موقعیت‌هایش در این بازی بزرگ بهره ببرد برنده خواهد بود که امیدوارم در نهایت و پس از سوت داور تراکتور باشد که جشن صعود به فینال را در میانه میدان برگزار می‌کند.

* در حالی که تصور می‌شد مقابل استقلال تهران تو به جای یونس در ترکیب باشی اما این هفته بعد از مدت‌ها به عنوان یار اصلی به زمین آمدی؟

– در بازی با استقلال تهران هم قرار بود که از همان ابتدا به عنوان مهاجم بازی کنم اما شرایط من و اینکه مدت‌ها بود بازی نکرده بودم باعث شد در این مسابقه به میدان نروم. با این حال هر چند تونی به من بازی نمی‌داد اما عملکرد خوب و محکم کار کردنم، در کنار شناختی که امیرخان از من داشت، ایشان را مجاب کرد که در این بازی از ابتدا به میدان بروم.

* از عملکرد خودت راضی بودی؟

– با توجه به اینکه مدت‌ها بود بازی نمی‌کردم، نباید بگویم از خودم کاملا راضی هستم. من هم مثل سربازان تراکتور هستم که به آرامی با میدان دیدن روی پاهای خودشان ایستادند و عملکرد خوب‌شان را نشان دادند. با این حال در این بازی عملکرد بدی نداشتم و امیدوارم که در ادامه بتوانم نمایش بهتری داشته باشم.

* قلعه‌نویی دو هفته به تو میدان داد. واقعا چرا تونی طی این مدت با آن همه ناکارآمدی حمزه یونس باز به تو نمی‌داد؟‌

– ابتدا جا دارد از زحمات تونی تشکری داشته باشم. بالاخره تونی یونس را دوست داشت و بازی او را می‌پسندید و با اینکه در بیشتر بازی‌ها بد بازی می‌کرد و گل هم نمی‌زد پای او می‌ایستاد. اما قلعه‌نویی با تونی تفاوت زیادی دارد و او هر کسی که در تمرینات خوب باشد را به میدان می‌فرستد و اصلا کاری به اسم و رسم بازیکن ندارد.

* دلیل ناراحتی قلعه‌نویی طی این چند هفته از برخی بازیکنان تراکتور و به خصوص سربازها را در چه می‌بینی؟‌

– به هر حال هر مربی نقطه نظرات خودش را دارد و دوست دارد بازیکنان تیمش طبق خواسته‌های او کار را جلو ببرند. به نظرم ناراحتی ایشان از بازیکنان و سربازان تیم که می‌گویید این است که آنها در این دو بازی نتوانستند آن چرخش توپ و پاسکاری مورد نظر امیرخان را انجام دهند که قطعا در ادامه با هماهنگی بیشتر این نقیصه هم برطرف می‌شود.

* حتما شنیده‌ای که امیر قلعه‌نویی به دنبال مهاجم است. فکر می‌کنی با توجه به اعتقاد این مربی به کار کردن با جوان‌ها بتوانی به روزهای خوب گذشته‌ات برگردی یا باز هم نیمکت‌نشینی سرنوشت تو در تراکتور امسال خواهد بود؟‌

– نیمکت‌نشینی من که جریان دارد و اصلا فنی نبود. من از ابتدا خوب بودم و مشکل فنی نداشتم اما نیمکت‌نشینم کردند و این افت من به دلایل مشکلات روحی‌ای است که یکسری مسایل آن را به وجود آورد. اگر هر جایی دیگر بودم فیکس بازی می‌کردم اما به خاطر تراکتور و هواداران آن که برایم بسیار قابل احترام هستند در حالی‌که می‌دانستم این اتفاق برایم خواهد افتاد ماندم. با این همه بعد از بازی با استقلال با امیرخان صحبت خواهم کرد.

* در چه زمینه‌ای؟‌

– در صحبتی که با امیر قلعه‌نویی خواهم داشت چون می‌دانم ایشان مربی صریح و بدون تعارفی است می‌گویم که مسایل غیر فنی باعث شده از نظر روحی مشکل داشته باشم و اگر بتوانم به تراکتور کمک کنم در خدمت ایشان هستم و اگر ایشان تشخیص بدهند که نمی‌توانم از نظر روحی با تیم کنار بیایم از تراکتور جدا می‌شوم. این چند وقت اتفاقاتی افتاد که خیلی‌ها از آن‌ها خبر ندارند. من خیلی به تماشاگران تراکتورسازی ارادت دارم اما یکسری از آن‌ها نسبت به من کم لطفی داشتند.

* چطور؟

– بالاخره حرف‌هایی می‌زدند که هرکس دیگری هم جای من بود ناراحت می‌شد. مثلا در روزی که بازی نمی‌کردم وقتی در فضای مجازی پیغامی می‌گذاشتم می‌آمدند و زیر آن هزاران حرف نامربوط به من می‌زدند. البته شاید دلیل آن را بدانم.

* چه دلیلی؟‌

– مشکل من این بود که یک بازیکن ترک‌زبان و بومی بودم که همه جوره پای تیم شهرم ایستادم اما اجازه بدهید دیگر ادامه ندهیم.

* و اینکه جدا از جام حذفی چه جایگاهی برای تراکتور در نیمه دوم لیگ متصور هستی؟

– همان‌طور که گفتید در حال حاضر هدف اصلی تراکتورسازی کسب عنوان قهرمانی جام حذفی است. جدا از آن پیروزی در این مسابقه تاثیر فراوانی روی مابقی عملکرد تیم در لیگ خواهد داشت. قطعا با دو برد ما به شرایط خیلی خوب گذشته خودمان بازخواهیم گشت و در لیگ هم می‌توانیم حرف برای گفتن داشته باشیم.

روزنامه گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=177443

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر