1

نامه ۵۰ نماینده به روحانی در اعتراض به نقض برجام توسط آمریکا و آژانس انرژی اتمی

  • کد خبر : 177543
  • ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از نامه‌ ۵۰ نماینده مجلس به رئیس‌جمهور در اعتراض به نقض برجام توسط آمریکا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد.

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از نامه‌ای با امضای ۵۰ نماینده مجلس در اعتراض به نقض برجام توسط آمریکا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خطاب به رئیس جمهور خبر داد و گفت: مجلس و اعضای کمیسیون امنیت ملی به طور جدی موارد نقض برجام از سوی آمریکا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را پیگیری می‌کنند و خواهان برخورد قاطع دولت و دستگاه دیپلماسی کشور با این بدعهدی‌ها هستند.

وی همچنین با اشاره به مفاد نامه ۵۰ نماینده مجلس به رئیس جمهور اشاره کرد و تصریح کرد: در این نامه بر گزارش اخیر آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، قطعنامه شورای حکام آژانس، مصوبه اخیر پارلمان آمریکا درباره محدودیت ویزا و نیز نامه جان‌کری وزیر خارجه آمریکا به ظریف تاکید شده است و نمایندگان خواهان برخورد جدی دولت و دستگاه دیپلماسی در این ۴ حوزه هستند.

نماینده مردم مشهد در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: نامه ۵۰ نماینده مجلس به رئیس جمهور در اعتراض به نقض برجام از سوی آژانس و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به زودی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=177543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر