5

علی فتح الله زاده:توقعات از استقلال بالاست

  • کد خبر : 17800
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۳

علی فتح الله زاده در مورد اینکه آیا وزارت ورزش مطالبات فصل گذشته باشگاه استقلال را پرداخت کرد یا خیر گفت: هنوز وزارت ورزش نتوانسته پول سال گذشته را بدهد علی فتح الله زاده با حضور در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم به سؤالات مجری این برنامه پاسخ داد. چکیده ای از صحبت های مدیرعامل […]

علی فتح الله زاده در مورد اینکه آیا وزارت ورزش مطالبات فصل گذشته باشگاه استقلال را پرداخت کرد یا خیر گفت: هنوز وزارت ورزش نتوانسته پول سال گذشته را بدهد

علی فتح الله زاده با حضور در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم به سؤالات مجری این برنامه پاسخ داد.
چکیده ای از صحبت های مدیرعامل استقلال در زیر آمده است:

* مصاحبه خوب است اما در جهت همگرایی
علی فتح الله زاده در مورد اینکه آیا او اعضای هیئت مدیره باشگاه را ممنوع المصاحبه کرده اظهار داشت: من چه کاره ام که بخواهم اعضای هیئت مدیره را ممنوع المصاحبه کنم. خودم معتقدم که مصاحبه خوب است اما باید در جهت همگرایی باشد. ما همین طوری حاشیه داریم، باید مراقب صحبت کردن خود باشیم. ما باید با دیدگاه ها هم آشنا شویم.

وی در مورد نقش هیئت مدیره گفت: ما ۲ بحث زیر ساخت و توسعه را داریم. توسعه پایدار کار هیئت مدیره است و همچنین مسائل مالی. من هفته گذشته که رسولی نژاد را دیدم احساس کردم ممکن است سکته کند. فشار کار خیلی بالاست. خود مرا اگر تکان دهید ۲ کلیو قرص از من بیرون می آید. داروخانه متحرک شدم.

*به قطار در حال حرکت سنگ می زنند
وی در مورد اینکه چرا استقلال از اوج فاصله گرفته گفت: به قول شهید مطهری وقتی قطار ایستاده کسی به قطار کاری ندارد اما به محض اینکه حرکت می کند به سمت آن سنگ می زنند.

* بازیکنان اعتراضی نداشتند
فتح الله زاده در خصوص اینکه چرا تا قبل از پرداخت پول کسی از مسئولان در تمرینات تیم شرکت نمی کردند، اظهار داشت: البته من قبلا در تمرینات تیم شرکت کرده ام و تا قبل از اینکه پول بدهیم هم هیچ بازیکنی به من اعتراضی نکرد مگر یکی دو نفر که مصاحبه کرده بودند. من ابتدای فصل با بی پولی بهترین بازیکنان را جذب کردم که همگی آنها به اعتبار قولم قرارداد بستند. این دو میلیاردی که داده شده فقط بخشی از مشکلات را حل کرده است چون از سال قبل بدهی داریم این دو میلیارد نمی تواند حلال همه مشکلات باشد. ما یکسری درآمدها داریم که به ما داده نمی شود.

* لاریجانی قول داد مشکلات پرسپولیس و استقلال را بررسی کند
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص دیدار وی و رویانیان با لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما به او مشکلات را توضیح دادیم. من یک گله ای از دوستان مجلسی دارم. آنها باید از حقانیت ما هم دفاع کنند. اگر قرار باشد وضعیت به همین منوال پیش رود و اگر مجلس هم کاری نکند، در نیم فصل باید فوتبال را تعطیل کنیم. اتفاقا به کفاشیان هفته گذشته گفتم که مدتی این فوتبال تعطیل شود تا تکلیف خود را بدانیم. یک فوتبال برای این جوانان مانده همان هم در حال از بین رفتن است.

وی افزود: مگر نه اینکه فوتبال باعث ایجاد شادی و نشاط و هیجان می شود. مگر پارک برای تفریح مردم ساخته نمی شود پس برای فوتبالی که شادی به جامعه تزریق می کند نباید هزینه کرد؟  ما تا بخواهیم حرفه ای شویم زمان می برد.

فتح الله زاده تصریح کرد: شما در ایران شرکت دولتی را پیدا کنید که از دولت ردیف بودجه نگیرد پس چطور می شود دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که دولتی هستند ردیف بودجه ندارند؟ لاریجانی قول داد نگاه ویژه ای به مشکلات ما داشته باشد.

وی ادامه داد: مصوبه مجلس اصلا شرحی ندارد. من خودم عضو کمیته باشگاه های AFC هستم و به فدراسیون ایران نامه زده ایم که سال ۲۰۱۳ باید تیم های حرفه ای خود را معرفی کنید و سپس باید کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را بررسی کند و اگر شرایط حرفه ای بودن را داشتند به آنها پرونده ای حرفه ای داده می شود. من اکنون ۷۰ درصد مدیریتم برای پول درآوردن شده و این درست نیست. چرا باید با چنین تصمیماتی فوتبالمان را زیر سؤال ببریم.

* وزارت ورزش هنوز پول سال گذشته را نداده است
فتح الله زاده با بیان اینکه اعضای هیئت مدیره باشگاه تغییری نمی کند در مورد اینکه آیا وزارت ورزش مطالبات فصل گذشته باشگاه استقلال را پرداخت کرد یا خیر گفت: هنوز وزارت ورزش نتوانسته پول سال گذشته را بدهد. البته آقای رسولی نژاد به دنبال راه حل هایی برای کمک به استقلال و پرسپولیس است. او دلسوزی اش را برای هر دو باشگاه دارد.

* جاسم کرار نیاز به ریکاوری داشت
مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد مرخصی رفتن جاسم کرار گفت: او نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده اما در برخی بازی ها بعضی از داوران خطاهای روی او را نمی گیرند و روی اعصاب جاسم کرار تاثیر می گذارد. مظلومی برای اینکه او ریکاوری روحی داشته باشد چند روزی به او مرخصی داد.

* توقعات از استقلال بالاست
فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال که چرا بعد از شکست استقلال دو عضو هیئت مدیره یعنی فرزامی و نجف نژاد علیه تیم صحبت کردند، اظهار داشت: هیئت مدیره تازه تشکیل شده و خود من هم فکر نمی کردم چنین شرایطی پیش بیاید. توقعات از استقلال بالاست. اکنون بازیکنان تیم به دلیل استرس و فشار روحی که صدر جدول را از دست ندهند نمی توانند بازی خودشان را هم انجام دهند.

وی در مورد صحبت مجیدی مبنی بر اینکه اعضای هیئت مدیره استقلال را نمی شناسد، تصریح کرد: او بعد از بازی و به دلیل فشارهایی که تحمل کرده این صحبت را کرد درحالی که منظورش این بود اعضای هیئت مدیره را هنوز ندیده است و برخی را هم واقعا نمی شناسد. به جواد زرینچه هم گفتم خود او بازیکن بود آیا حرف هایی که بعد از مسابقه می زده یک ساعت بعد هم آنها را می زده یا نه؟

* باید به کفاشیان فرصت داد
وی در خصوص اینکه گفته بود به کفاشیان نمی تواند نمره درخشانی بدهد، ابتدا با خنده گفت: وقتی کفاشیان می گوید جریمه کمیته انضباطی مثل مهریه می ماند کی داده کی گرفته اما رئیس کمیته انضباطی می گوید این جرایم را می گیرند چطور باید نمره درخشان بدهم؟
وی در ادامه گفت: به نظر من کفاشیان یکی از مدیران با تلاش و وارسته است. باید به او فرصت داد تا روش جدیدی که فدراسیون در پیش گرفته را انجام دهد.

* آبی سل در خارج از ایران فعال است
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه جریان سیم کارت های آبی سل چه شد، گفت: این سیم کارت ها در خارج از ایران فعال است اما در داخل هم باید با مخابرات ایران هماهنگی هایی شود و سپس فعال شود.

* رویانیان گفت استرس گرفتم
فتح الله زاده تصریح کرد: یک روز با رویانیان در دفتر دیوان محاسبات بودیم و به من گفت من باید از شما، عزیز محمدی عذرخواهی کنم. از وفتی به ورزش آمدم اضطراب پیدا کردم و استرس دارم. می دانید که رویانیان هم از وقتی آمده مریض شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر