1

واکنش تاج به بازی نکردن تیم های عربستانی با تیم های ایران

  • کد خبر : 178388
  • ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران به انتقاد از موضع‌گیری اخیر برخی از باشگاه‌های ورزشی عربستانی پرداخت.

تسنیم نوشت:مهدی تاج در خصوص ادعای اخیر عربستانی‌ها مبنی بر اینکه حاضر نیستند برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به ایران بیایند و بهتر است ایرانی‌ها هم به عربستان نیایند، گفت: در مواد سه و چهار اساسنامه AFC آمده است که نباید به خاطر منافع سیاسی، نگاه سیاسی به مسائل ورزشی داشت، به خصوص در رشته فوتبال که البته عربستانی‌ها در این مورد سابقه‌دار هستند.

وی افزود: پیش از این هم عربستانی‌ها در بازی پرسپولیس مدعی شدند که تماشاگران ما شعار نژادپرستانه سر دادند که AFC هم خیلی خوب جواب آنها را داد و در این مورد AFC حق را به ما داد. حتی AFC  به ما گفت از عربستانی‌ها به خاطر این کارشان می‌توانید، شکایت کنید. بار دیگر آنها مسئله آب‌های آلوده فولادشهر را مطرح کردند که قصد داشتند با این مسئله جوسازی کنند.

رئیس سازمان لیگ در این باره خاطرنشان کرد: تیم‌های عربی جهت حضور پرقدرت در آسیا هزینه‌های کلان می‌کنند و بازیکنان بزرگ به خدمت می‌گیرند، اما در کنار این هزینه‌ها این جو رسانه‌‌ای را هر ساله به راه می‌اندازند تا بلکه به جایی برسند، اما توصیه من به باشگاه‌های النصر و الاهلی این است که تحت‌تأثیر سیاست‌های سیاسیون کشورشان قرار نگیرند و دستاویز آنها نشوند.

تاج با تأکید بر اینکه مسائل فوتبالی ربطی به مسائل سیاسی ندارد، تأکید کرد: اگر قرار باشد این حرف‌های عربستانی‌ها ادامه داشته باشد ما حتماً شکایت خواهیم کرد. البته تا الان هم حرف سنگینی زده‌اند و به این دلیل ما شکایت خود را آماده کرده و از کمیته بین‌الملل سازمان لیگ خواسته‌ایم که این شکایت را به AFC ارسال کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=178388

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. کجایی احمدی نژاد که جواب اینا رو دندان شکن بدی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر