2

مقابل چین فقط پیروز بودیم/ برابر ژاپن باید منتظر یک اتفاق ویژه باشیم

  • کد خبر : 179550
  • ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

کارشناس فو‌تبا‌ل ایران با بیان این که فوتبال ایران و ژاپن قابل مقایسه نیستند، گفت: در دیدار با ژاپن باید به معادلات ناشناخته فوتبال دل ببندیم و منتظر یک اتفاق باشیم.

 

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دیدار تیم‌های ملی امید ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی انتخابی المپیک، اظها‌ر کرد: این که گفته می‌شود ژاپنی‌ها معمولا مقابل ما از لحاظ روحی و روانی پایین‌تر هستند، شاید درست نباشد. آنها پنج دوره متوالی در المپیک حضور داشتند و در دوره قبل رتبه چهارم را به دست آوردند. آنها برای فو‌تبا‌لشان سرمایه‌گذاری‌های زیادی کرده‌اند. ما باید به معادلات ناشناخه فو‌تبا‌ل دل ببندیم. مقایسه ژاپن و ایران درست نیست و امید من به اتفاقات ناشناخته فو‌تبا‌ل است.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: بازی با ژاپن دیدار مرگ و زندگی است و می‌توانیم از آن به عنوان فینال زودرس یاد کنیم. خیلی خوشحال می‌شوم اگر بتوانیم ژاپن را شکست دهیم، چرا که شکست دادن این تیم بسیار سخت است.

کارشناس فو‌تبا‌ل ایران با بیان این که در دیدار دیروز (دوشنبه) ایران فقط برنده بازی بود، گفت: از این خوشحالم که این بازی را پیروز شدیم، وگرنه هنوز نتوانستیم از تمام امکاناتمان استفاده کنیم. در بخش هجومی نسبتا خوب بودیم، اما دو گلی که از چین دریافت کردیم جای بحث کردن دارد. فعلا نمی‌خواهم بیش از این درباره تیم ‌ملی امید صحبتی کنم، چرا که در روحیه بازیکنان جوان تیم ‌ملی تاثیر می‌گذارد.

ذوالفقار نسب در پاسخ به این سوال که آیا ترکیب تیم ‌ملی امید در دیدار با چین بهترین ترکیب ایران بود یا از این بهتر هم می‌شویم، گفت: ترکیب ما نسبتا هجومی بود، ولی صحبت در این‌باره بماند بعد از مسابقات چرا که کلید تمام سوال‌ها در این جواب است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=179550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر