1

نتیجه فوتبال الله‌بختکی همین است/ از فردا همه دنبال مقصر می‌گردند

  • کد خبر : 179726
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳

کارشناس فوتبال ایران گفت: سرنوشت تیمی که آن را به تقدیر سپرده بودیم جز این نمی شد.

ابراهیم قاسم‌پور درباره شکست تیم امید ایران مقابل امید ژاپن اظهار داشت: وقتی در فوتبال مان چیزی نمی کاریم نباید انتظار برداشت داشته باشیم. ما فقط نزدیک مسابقات یادمان می افتد که تیم ملی یا تیم امید داریم و سرنوشت مان را همین مسایل رقم می زنند. تیمی که آن را به دست تقدیر سپرده بودیم جز این سرانجامی نداشت.

 

وی در ادامه گفت: از فردا همه دنبال مقصر می گردند و هرکسی تقصیر را به گردن دیگری می اندازد و می گوید ما اشتباه نکردیم. این داستان تکراری فوتبال ماست. در فوتبالی که انتخاب مربی اش مبنای درستی ندارد و خیلی از مسایل لحاظ نمی شود،  نباید از تیم امید آن انتظار رفتن به المپیک داشت.

 

قاسم‌پور بیان داشت: ژاپنی ها گرچه در این دیدار خیلی از ما سرتر نبودند اما مشخص بود که پشت فوتبالشان تفکر و برنامه است و به خوبی سازمان دهی شده است. برخلاف فوتبال ما که الله بختکی اداره می شود و تیم هایش می خواهند با همین روش موفق شوند.

 

این پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد محمد خاکپور نیز گفت: وقتی تیمی حذف می شود طبیعی است که مربی نیز مقصر بوده است اما ما باید به این فکر کنیم که پروسه انتخاب مربی در فوتبال مان پروسه ای معیوب است.

 

قاسم‌پور در پایان گفت: می دانم اتفاقی نمی افتد و کسی به دنبال سازندگی نمی رود اما راه نجات این است که همین تیم را رها نکنیم و همین فردا با انتخاب مربی آن برای چهار سال بعد برنامه ریزی نماییم.

 

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=179726

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر