3

برای تک تک حرف های نکونام جواب قاطع دارم / کاری می کنیم تیم های عربی در حسرت بازیکنان ایرانی بمانند

  • کد خبر : 180123
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: «اگر شده بازیکنان بزرگ مان را در تیم خودمان نیمکت‌نشین کنیم باز هم به تیم‌های عربی بازیکن نمی‌دهیم.»

جواد نکونام بعد از امضای قرارداد رسمی با العربی و حضور در بازی تدارکاتی تیمش، در مصاحبه‌ای به گلایه از مسئولان باشگاه سایپا پرداخت.

نکونام از اینکه قراردادی رفاقتی با سایپا بسته بود ناراحت و پشیمان بود و گفت که در زمان عقد قرارداد با سایپا و شروط آن خیلی سختگیری نکردم و متاسفانه از این رفاقت هم ضرر کردم.

این صحبت‌های نکونام و اینکه گفته بود بزرگترین اشتباه من همین بود، می‌توانست ناراحتی و واکنش مسئولان باشگاه سایپا را به دنبال داشته باشد اما بیت‌ا… رضایی مدیرعامل این باشگاه نارنجی ظاهرا برداشت منفی از این مصاحبه نداشته.

رضایی در مورد این مصاحبه گفت: «ببینید من مصاحبه جواد نکونام را خواندم. من نمی‌دانم منظور او از قرارداد رفاقتی چه بوده؟ یک موقع منظورش مثبت است و یک موقع هم منظورش این بود که حقم ضایع شد. اگر اینطور باشد باید بگویم برای همه حرف‌های نکونام جواب قاطع دارم.»

وی افزود: «اگر برداشت شما این باشد که حقش ضایع شده، باید بگویم او فراتر از حقش هم گرفته. در این مورد حتی می‌توانم به مرخصی‌هایش اشاره کنم اما برداشت من این نیست که نکونام گفته باشد حقش ضایع شده. به هر حال اگر خودش چنین نظری دارد و منظورش این بوده که حقش ضایع شده، باز هم می‌گویم که برای تک تک حرف‌هایش جواب قاطع دارم.»

یکی دیگر از بحث‌های مهم این روزهای باشگاه سایپا به مهدی ترابی برمی‌گردد. اینکه او از السد قطر پیشنهاد دارد یا نه و نظر باشگاه سایپا در رابطه با این مساله چیست. رضایی در رابطه با مساله پیشنهاد السد به ترابی جواب جالبی دارد: «ما دیگر به هیچ وجه بازیکنان بزرگ‌مان را به تیم‌های عربی نخواهیم داد. اگر شده حتی در تیم خودمان نیمکت‌نشین شوند اما به تیم‌های عربی بازیکن نمی‌دهیم. به خصوص از زمانی که این حرکات را نشان دادند.»

مدیرعامل سایپا که انگار از مسئولان فوتبال عربستان به خاطر بحث میزبانی‌ها خیلی ناراحت است، ادامه داد: «از تیم‌های عربی که پیشنهادهای زیادی برای بازیکنان ما می‌شود اما آنها به خاطر این رفتارشان باید در حسرت بازیکنان ایرانی بمانند. موضع من این است و اجازه نمی‌دهم هیچ بازیکن دیگری از باشگاه سایپا به تیم‌های عربی برود.»

رضایی در مورد پیشنهادهای خارجی مهدی ترابی البته حرف‌های جدید و مهمی دارد: «ترابی از تیم‌های زیادی پیشنهاد دارد. شمارش تیم‌های عربی که از دست‌مان خارج شده اما الان ۳ تیم بزرگ اروپایی به دنبال جذب مهدی ترابی هستند. باید در این زمینه بیشتر تحقیق کنیم و در نهایت نظر کادرفنی تیم را بپرسیم. اگر کادرفنی موافقت کرد، ترابی می‌تواند در اروپا فوتبالش را دنبال کند. در غیر این صورت او در سایپا می‌ماند و طبق قراردادش بازی‌هایش را ادامه می‌دهد.»

ایران ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=180123

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر