2

عملکردهای ضدنظام فرزندان هاشمی رفسنجانی

  • کد خبر : 18164
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۱

عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به هاشمی، گفت:هاشمی برای جلب اعتماد افکار عمومی جامعه ،باید فرزندانش را به دستگاه قضایی،‌تسلیم کرده و وفاداری خود را به نظام ثابت کند. آیت الله محسن حیدری گفت: تبری جستن هاشمی از فرزندانش را، هم به نفع وی و هم خانواده‌اش دانست و اظهارداشت: در این مدت،‌ به علت […]

عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به هاشمی، گفت:هاشمی برای جلب اعتماد افکار عمومی جامعه ،باید فرزندانش را به دستگاه قضایی،‌تسلیم کرده و وفاداری خود را به نظام ثابت کند.

هاشمی با تسلیم فرزندانش به دستگاه قضا وفاداری خود را به نظام ثابت کند

آیت الله محسن حیدری گفت: تبری جستن هاشمی از فرزندانش را، هم به نفع وی و هم خانواده‌اش دانست و اظهارداشت: در این مدت،‌ به علت عملکردهای ضدنظام فرزندان هاشمی، ضربه سنگینی به شخصیت وی وارد شد، لذا از هاشمی انتظار می‌رود حساب خود را از فرزندانش جدا کند و بار دیگر وفاداری اش را به نظام ثابت کند.

وی تصریح کرد: هاشمی باید به صورت علنی بگوید و ثابت کند که فرزندان وی نیز در مقابل قانون،‌همانند دیگر اقشار جامعه هستند و با تایید محاکمه و بررسی اقدامات ضد نظام آنها ، باعث جلب اعتماد دوباره افکار عمومی نسبت به خود شود.

نماینده اهواز در مجلس خبرگان رهبری، خاطر نشان کرد: همانطور که آیت الله خزعلی و آیت الله گیلانی از فرزندانشان تبری جستند و با اقبال جامعه و مردم روبه‌رو شدند، هاشمی نیز باید اعلام کند که قانون درمورد فرزندانش اعمال شود/باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18164

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقای رفسنجانی نیازی به جلب افکار عمومی ندارند شما خاوری را برگردانید افکار عمومی برمیگردد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر