1

پایانی بر شایعه بزرگ نقل‌و انتقالاتی/ ستاره قرمزها تمدید می‌کند+تصویر

  • کد خبر : 181985
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶

می دانم تیم هایی هستند که متقاضی به خدمت گرفتن من هستند. اما می خواهم قراردادم را تمدید کنم چراکه بر این باورم ما باشگاه بزرگی داریم.

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با وجود ابراز تمایل باشگاه آلمانی برای به خدمت گرفتن گونزالو هیگواین، درصدد است قرارداد خود را با این تیم تمدید کند.
لواندوفسکی پایانی بر شایعه بزرگ نقل‌و انتقالاتی/ ستاره قرمزها تمدید می‌کنددر حالی که شنیده می شود باشگاه لیگ برتری منچسترسیتی حاضر است قرارداد هنگفتی با روبرت لواندوفسکی منعقد کند با این حال این بازیکن در نظر دارد قرارداد خود را با بایرن تمدید کند.

 

قرارداد حال حاضر این مهاجم با بایرن تا ژوئن سال ۲۰۱۹ اعتبار دارد با این حال تعداد متقاضیان جدب این بازیکن زیاد هستند اما مدیر برنامه هاش گفته مذاکرات برای تمدید قرارداد در جریان است.

 

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن، گفته این باشگاه با گونزالو هیگواین مذاکره کرده با این حال لواندوفسکی نشان داده که متعهد به حضور در باشگاه آلمانی است.

 

وی در گفتگو با اشپورت بیلد اظهار داشت: می دانم تیم هایی هستند که متقاضی به خدمت گرفتن من هستند. اما می خواهم قراردادم را تمدید کنم چراکه بر این باورم ما باشگاه بزرگی داریم. تمدید قرارداد توماس مولر و جروم بوآتنگ نشان داد چطور می توان این بازیکنان را صرفنظر از پول خوبی که در انگلستان هست، در باشگاه نگه داشت.

 

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181985

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر