1

خبر خوش فرهاد مجیدی برای استقلالی‌ها لو رفت!

  • کد خبر : 182034
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

حالا،اعتماد در اینستاگرام خود از پشت پرده پیشنهادش به باشگاه استقلال رونمایی کرده. او نوشته: من می خواستم یک استادیوم را برای طرفداران استقلال بسازم ولی هنوز منتظر جوابم. من استقلال را دوست دارم.

دوست نزدیک فرهاد مجیدی از عدم پاسخگویی مسولان باشگاه استقلال به پیشنهادش ابراز گلایه مندی کرد.
فرهاد مجیدی_برایان اعتماد خبر خوش فرهاد مجیدی برای استقلالی‌ها لو رفت!

برایان اعتماد،نامی است که چند ماهی است میان هواداران استقلال به اسم آشنایی تبدیل شده.  روزی که فرهاد مجیدی از وی به عنوان دوست نزدیک و برادرش یاد کرد و بعد خبر داد،خبرهای خوشی در راه است می شد انتظار کشید پیشنهاد ویژه ای برای مدیران باشگاه در راه است.

 

برایان اعتماد،یک وکیل بین المللی است. شرکت لوکس کریستی که برایان اعتماد مدیریت آن در بخش خاورمیانه را برعهده دارد.این مجموعه، یک شرکت بین المللی و عظیم املاک است که به عنوان غول املاک جهان شناخته می شود.  سنگ بنای این نام تجاری در سال ۱۷۶۶ میلادی با شعار اعتماد، صداقت، اختیار، و تعالی گذاشته شده است و دامنه گستردگی این شرکت به ۴۶ کشور جهان می رسد و اخیرا در پرتغال، هلند، موناکو، هاوایی، سنگاپور، آفریقای جنوبی، جزایر قناری، اسپانیا و اتریش هم گسترش یافته است. اما بخش خاورمیانه این شرکت در سال ۲۰۱۴ در دبی تاسیس و از همان ابتدا مدیریتش به برایان اعتماد سپرده شده است.

 

حالا،اعتماد در اینستاگرام خود از پشت پرده پیشنهادش به باشگاه استقلال رونمایی کرده. او نوشته: من می خواستم یک استادیوم را برای طرفداران استقلال بسازم ولی هنوز منتظر جوابم. من استقلال را دوست دارم.

 

در شرایطی که فرهاد مجیدی روز جمعه تماشاگر بازی استقلال و گسترش است،دوست نزدیکش همراه با او به تهران نیامده. چه کسی درون باشگاه استقلال،پیشنهاد مجیدی را وتو کرده است؟

 

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182034

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر