2

هیچ یک از مسوولان نباید به لغزش‌گاه‌های سیاسی گرفتار شوند

  • کد خبر : 18211
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۰

رضا طلایی‌نیک گفت: تاکید صریح و مکرر رهبر معظم انقلاب بر همدلی درونی و تعامل مسوولان با مردم یکی از الزامات اساسی جهش و پیشرفت برای فرصت سازی در پاسخ‌گویی به مطالبات اصلی مردم است.رضا طلایی‌نیک ضمن این‌که گفتمان رهبر انقلاب و حضور و تعامل مردمی در سفر استان کرمانشاه را تجلی عمق پیوند بین […]

رضا طلایی‌نیک گفت: تاکید صریح و مکرر رهبر معظم انقلاب بر همدلی درونی و تعامل مسوولان با مردم یکی از الزامات اساسی جهش و پیشرفت برای فرصت سازی در پاسخ‌گویی به مطالبات اصلی مردم است.رضا طلایی‌نیک ضمن این‌که گفتمان رهبر انقلاب و حضور و تعامل مردمی در سفر استان کرمانشاه را تجلی عمق پیوند بین مردم و ولایت دانست، گفت: برآیند سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه،‌ بار دیگر عمق مردمی نظام و ظرفیت‌های جامعه کشور را نشان داد.

وی با اشاره به این‌که «بیانات متنوع و دقیق رهبر انقلاب در سفر استان کرمانشاه حاوی ظرفیت‌های جامع نظام و مطالبات اصلی مردم بود» تصریح کرد: مجموعه تبیین‌های رهبر انقلاب در استان کرمانشاه هیچ عذر و بهانه‌ای را برای انحراف از اصول و اهداف ملی و نادیده گرفتن مطالبات اصلی مردم باقی نمی‌گذارد.

این کارشناس مسائل راهبردی با بیان این‌که «برای همه مسوولان،‌ نخبگان و آحاد مردم رهنمودها و راهبردهای دقیق و جامع رهبر انقلاب در استان کرمانشاه روشن‌گرانه و تکلیف‌آور است» افزود:

ایران در یکی از فرصت‌های بسیار ممتاز تاریخی برای پیشرفت داخلی و اوج گیری موقعیت منطقه‌ای قرار دارد که با عمل به یکایک رهنمودها و تاکیدات رهبر انقلاب، نظام و مردم در استفاده بهینه از فرصت‌های داخلی و خارجی موفق خواهند بود.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: منطبق با تجارب تاریخی و اصول قانون اساسی و ظرفیت‌های فعال نشده در منابع ملی می‌توان با اتکا به انسجام و همدلی بین مسوولان و تعامل فراگیر با مردم جهش، پیشرفت و نهادینه شدن عدالت در دهه چهارم را رقم زد، چراکه مقام معظم رهبری با اشراف کامل و جامعیت بی‌نظیر نسبت به ظرفیت‌ها از یک سو و آسیب‌ها از سوی دیگر خط مشی اصولی و واقع‌بینانه برای جهش، پیشرفت و نهادینه شدن عدالت را در بیانات اخیر ترسیم کردند.

طلایی‌نیک با بیان این‌که «تعهد و التزام عملی به همه رهنمودها و فرامین رهبر انقلاب تضمین کننده همدلی درونی مسوولان و تعامل نزدیک با نخبگان و مردم است» افزود: تببین‌ها و رهنمودهای صریح و جامع رهبر انقلاب متناظر با استعدادهای سه مجموعه تعاملی مسوولان، نخبگان و مردم بود و این بیانات تحرک بیشتر برای جهاد اقتصادی در داخل و پیشبرد بیداری اسلامی در منطقه را هدایت می‌کند.

وی تصریح کرد: کم کردن منافع سیاسی، گروهی، جناحی و به ویژه انتخاباتی و اهتمام عملی به رهنمودهای صریح رهبر انقلاب فرآیند همدلی درونی مسوولان و تعامل نزدیک‌تر با مردم را عمیق‌تر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تعامل مردمی مقام عظمای ولایت در سفر به استان کرمانشاه همانند سفرهای قبلی و گفتمان مدبرانه، جامع و هوشمندانه ایشان الگوی برجسته برای مسوولان کشور در سطوح گوناگون است.

طلایی‌نیک با بیان این‌که «برای توفیق مسوولان در همدلی بین ارکان نظام و تعامل مردمی باید از ادبیات و گفتمان رهبر انقلاب و مشی تعامل مردمی ایشان سرمشق گرفته شود» تصریح کرد: کم کردن منافع فردی و گروهی و اتکا به تکلیف‌گرایی و خدمت مدبرانه به مردم، پیش درآمد واقعی برای عمیق‌تر شدن همدلی مسوولان با یکدیگر و با مردم است.

وی با اشاره به این‌که «مردم با حضور حماسی و ابراز عشق به رهبر انقلاب در استان کرمانشاه قدرشناسی خود را از جایگاه اعتقادی و عملکردی رهبر انقلاب به عنوان سرمشق برجسته در نظام دینی نشان دادند» افزود: مردم و نخبگان با توجه به تاکیدات و صراحت بیان رهبر انقلاب، پرهیز از فتنه‌انگیزی، انحرافات و منفعت‌طلبی‌های قبیله‌ای در بین سیاسیون را با دقت بیشتر دنبال خواهند کرد.

این کارشناس مسائل راهبردی با بیان این‌که «مردم و نخبگان با شاخص‌های دقیق‌تر نسبت به میزان پایبندی عملی مسوولان به رهنمودها و خط مشی‌های رهبر انقلاب توجه دارند»‌ گفت: با اتکا به معیارها و رهنمودهای صریح رهبر انقلاب مطالبات اصلی مردم در دهه پیشرفت و عدالت در روند مطلوب محقق خواهد شد.

طلایی‌نیک در پایان تصریح کرد: هیچ یک از مسوولان با توجه به گفتمان تبیینی و تذکرات تصریحی رهبر انقلاب در طول سال جاری و بیانات اخیر در استان کرمانشاه نباید به لغزش‌گاه‌های سیاسی و منفعت‌طلبی‌های قبیله‌ای و انحرافات و خطاهای قابل پیشگیری گرفتار شوند/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18211

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر