2

آشنائی با سوابق دکتر محمد حسن نژاد

  • کد خبر : 182113
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

حوزه انتخابیه شهرستانهای مرند و جلفا

۵۵۵

دکتر محمد حسن نژاد متولد ۱۵ شهریور سال ۱۳۶۰ روستای ایری سفلی از توابع بخش سیه رود شهرستان جلفا بوده و تمام مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را به عنوان دانش آموز ممتاز در روستای ایری سفلی تحصیل نموده و در سال ۱۳۷۸ موفق به اخذ دیپلم علوم انسانی از دبیرستان شهید چوپان نژاد ایری سفلی گردیده است.

در سال ۱۳۷۸ موفق به قبولی در دوره روزانه رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران گردیده است. در دوره کارشناسی از دانشجویان ممتاز بوده و توانسته است لیسانس مدیریت بازرگانی را در طول ۶ ترم با وجود الزام به گذراندن ۱۴۲ واحد درسی در تابستان سال ۱۳۸۱ اخذ نماید.

با کسب رتبه ۷۱ در آزمون کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی موفق به قبولی در رشته کارشناسی ارشد دوره روزانه مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی دانشگاه مازندران گردیده و در سال ۱۳۸۳ موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد با درجه عالی و به عنوان دانشجوی ممتاز گردیده است.

در سال ۱۳۸۳ در آزمون دکترای مدیریت مالی دانشگاه شهید بهشتی شرکت و با کسب رتبه یک در دوره دکترای مدیریت مالی دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شده و در سال ۱۳۹۰ با درجه عالی موفق به دفاع از رساله دکتری گردیده و در همان سال در گروه مدیریت مالی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان عضو هیات علمی پذیرفته شده است.

با توجه به اینکه دکتر حسن نژاد دانش آموخته ممتاز مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده و رساله کارشناسی ارشد ایشان به طرح پژوهشی برتر از سوی وزارت علوم و کسب رتبه یک در آزمون دکتری از طرف بنیاد ملی نخبگان به عنوان نخبه ملی انتخاب و کارت پایان خدمت خویش را از بنیاد ملی نخبگان دریافت نمودند.

دکتر حسن نژاد از سال ۱۳۸۱ کار تدریس را از تدریس دروس برای دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه مازندران شروع نموده و تاکنون در اکثر دانشگاههای معتبر از جمله دانشگاه تهران، شهید بهشتی، امام صادق (ع )، شاهد، آزاد اسلامشهر، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، غیر انتفاعی ارشاد دماوند و … و اغلب در مقطع کارشناسی ارشد تدریس نموده و چندین رساله کارشناسی ارشد را راهنمایی نموده است.

دکتر حسن نژاد دارای تالیفات متعددی از جمله بالغ بر ۱۰ مقاله علمی – پژوهشی، ۳ مقاله ISI ، دو جلد کتاب بوده و از اساتید بنام رشته مدیریت مالی در سطح کشور می‌باشند.

دکتر حسن نژاد کار اجرایی را از سال ۱۳۸۱ شروع نموده و در نهادهای مختلفی مانند: نساجی مازندران، گمرک جمهوری اسلامی ایران، بانک کشاورزی، شرکت ثنارای، شرکت آریانا،معاونت پژوهشی وزارت علوم، منطقه آزاد ارس، بانک رفاه، صندوق بازنشستگی صدا و سیما، گروه مینو، شرکت ملی نفت ایرا و …. به عنوان کارشناس و کارشناس ارشد پاره وقت فعالیت نموده است.

دکتر حسن نژاد سپس اقدام به تاسیس شرکت مشاوره مدیریت و سرمایه گذاری نموده و برای مراکز رشد متعدد مانند مرکز رشد دانشگاه تبریز، مرکز رشد دانشگاه زنجان، مرکز رشد دانشگاه اهواز، مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز رشد پلیمر و … برنامه استراتژیک تدوین نموده است. همچنین ایشان از سال ۱۳۸۵ کارمند شرکت کارگزاری آستان قدس رضوی گردیده و از سال ۱۳۸۷ به عنوان مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت کارگزاری آستان قدس رضوی انتخاب گردیده و تا سال ۱۳۹۱ در این سمت خدمت نموده‌اند.

دکتر حسن نژاد از بچگی عشق خدمت به وطن داشته و حتی در دانشگاه مازندران انجمن دانشجویان آذری زبان را تشکیل داده و از بانیان مجله آذری زبان گرچک بوده و در زمان مدیر عاملی شرکت کارگزاری آستان قدس رضوی، جهت خدمت به وطن حسابهای شرکت را در تبریز متمرکز نموده بودند.

عشق به وطن باعث شد دکتر حسن نژاد در سال ۱۳۹۰ با نیت توسعه منطقه و جلوگیری از مهاجرت همشهریان به دیار غربت برای یافتن کار، در انتخابات مجلس نهم شرکت و در تاریخ ۱۲ اسفند سال ۱۳۹۰ با لطف مردم شریف شهرستانهای مرند و جلفا و با یک رای تاریخی به عنوان نماینده مجلس نهم انتخاب گردیدند.

دکتر حسن نژاد به عنوان جوان ترین نماینده مجلس نهم عضو هیات رییسه سنی مجلس نهم بوده و علی رغم جوانی موفق شد با کسب رای اعتماد صحن علنی در تاریخ اولین نماینده از خطه آذربایجان باشد که به عضویت شورای پول و اعتبار در میاید.

وی همچنین از سوی صحن علنی مجلس به عنوان عضو هیات نظارت بر اندوخته پول و جواهر و عضو هیات عالی واگذاری انتخاب گردیده است. دکتر حسن نژاد عضو کمیسیون کلیدی اقتصادی مجلس بوده و علاوه بر عضویت در کمیسیون اقتصادی مجلس به عنوان عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس نیز فعالیت می‌نماید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182113

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر