1

جزو معدود دفعاتی بود که پرسپولیسی ها امتیاز از دست دادند و به داور اعتراض نکردند/ خطایی روی لوبانف صورت نگرفت

  • کد خبر : 182128
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

سایپا از سری مسابقات هفته بیست و یکم موفق شد پرسپولیس را در آزادی متوقف کند.

ابراهیم صادقی1 جزو معدود دفعاتی بود که پرسپولیسی ها امتیاز از دست دادند و به داور اعتراض نکردند/ خطایی روی لوبانف صورت نگرفت

سایپا از سری مسابقات هفته بیست و یکم موفق شد پرسپولیس را در آزادی متوقف کند.  هواداران پرسپولیس پس از این بازی اعتراض زیادی به عملکرد داوری داشتند اما بازیکنانی چون بنگر، بدون توجه به عملکرد داور، از دست دادن موقعیت ها توسط مهاجمان بی دقت تیمش را عامل اصلی تساوی این بازی معرفی کردند.

 

در خصوص این بازی با ابراهیم صادقی، کاپیتان باسابقه سایپا تماس گرفتیم که او به خبرنگار بانک ورزش گفت: بازی خیلی خوبی بود و به نظرم تماشاگران از بازی دو تیم لذت بردند. در دقایق ابتدایی پرسپولیس با توجه به حمایت تماشاگرانش بازی را در اختیار کرفت و توانست گل هم بزند اما پس از آن بازی متعادل شد و ما حتی یک موقعیت تک به تک را هم از دست دادیم. در نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود و می‌توانستیم برنده شویم. در این بازی فرصت خوبی بود تا سایپا کیفیت بازی‌اش را نشان دهد.

 

ابراهیم صادقی صحبت جالبی در خصوص داوری این بازی دارد و می گوید: این بازی جزو معدود مسابقاتی بود که پرسپولیسی ها امتیاز از دست دادند و به داوری معترض نبودند.

 

او در خصوص نظر کارشناسان در خصوص گل سایپا هم می گوید: نظر کارشناسان داوری مختلف است اما به نظر من گل ما خطا نبود. دروازه‌بان حریف و بازیکنان ما برای ضربه زدن به توپ پریدند و توپ گل شد. داوری مشکل خاصی نداشت. من کمتر در مورد داوری در فوتبال ایران نظر می‌دهم ولی داوری این مسابقه مشکل خاصی نداشت.

 

کاپیتان سایپا درباره اینکه بازی در ورزشگاه آزادی به ضرر تیمش شد، تصریح کرد: ما قبلا هم گفتیم که دوست داشتیم بازی در دستگردی باشد اما به دلیل مسائلی که مطرح بود، گفتند آنجا نمی توان این بازی را برگزار کرد. باید از بین تختی و آزادی یکی را انتخاب می کردیم که کل بازیکنان تیم دوست داشتند بازی در آزادی باشد زیرا وقتی می خواهیم از زمین خودمان خارج شویم، حداقل در جایی باشیم که زمین کیفیت خوبی داشته باشد. من شخصا ترجیح می دهم جایی بازی کنیم که تماشاگران زیاد باشند، حتی اگر آنها هواداران تیم حریف باشند.

 

بازیکن کهنه کار لیگ برتر در خصوص اینکه آیا سایپا را جزو مدعیان قهرمانی می داند یا خیر، گفت: ما تیم پنجم جدول هستیم و با تیم چهارم جدول هم‌امتیازیم. هدف ما از اول این بود که یکی از سه تیم بالای جدول باشیم. در بازی با پرسپولیس این شانس را داشتیم که بازی ما دیده شود و کیفیت فنی سایپا را ببینند. قبول دارم تیم ما گاهی نوسان داشته اما کادر فنی سایپا هم معتقد است کیفیت تیم ما رو به رشد است. با این حال فقط مردم نتایج سایپا را می‌بیند و بازی‌های ما کمتر پخش می‌شود. همه می‌گویند ما به استقلال خوزستان و نفت باخته‌ایم اما کسی نمی‌گوید که ما از نظر فنی تیم برتر میدان بوده‌ایم زیرا بازی تیم را ندیده‌اند. کادر فنی ما به بازیکنان هم گوشزد کرده که سایپا می‌تواند نتایج بهتری بگیرد و بازیکنان بزرگتر فکر کنند. سایپا بعد از سال ۸۵-۸۶ دیگر در لیگ قهرمانی نداشته و ما امسال این شانس را داریم که نتایج خوبی بگیریم.

 

کاپیتان سایپا صحبت عادل فردوسی پور که رفاقت خوبی با نکونام دارد را قبول نداشته و جای کاپیتان اسبق تیم ملی را در این تیم خالی نمی بیند: نکونام بازیکن بزرگ و خوبی است اما آندو هم خیلی به ما کمک می‌کند او در همین مدت کم توانسته با تیم ما هماهنگ شود. آندو درگیرانه و ساده بازی می‌کند. با روحیه جنگندگی که دارد می‌تواند به تیم ما خیلی کمک کند تا سهمیه آسیایی بگیریم./بانک ورزش

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182128

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر