2

نگرانی فوتبال دوستان از رفاقت مدیر راه آهن با استقلالی ها

  • کد خبر : 182217
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

در فوتبال ایران اتفاقات عجیب و غریب زیادی رخ می دهد و دیگر کسی از رخ دادن عجیب ترین اتفاقات هم تعجب نمی کند.

نگرانی فوتبال دوستان از رفاقت مدیر راه آهن با استقلالی ها/ وزارت ورزش حواسش به همه چیز هست؟

شایعات زیادی در فوتبال ایران مطرح می شود که هیچ نهادی برای پیگیری آن وجود ندارد. به طور مثال، نیمکت نشین شدن ناگهانی علیرضا بیرانوند، پیش از بازی با استقلال در بازی رفت و سپس حضور نداشتن همین گلر در بازی نفت در جام حذفی و کنار رفتن از مسابقات در ضربات پنالتی حرف و حدیث های زیادی به وجود آورد. بیشترین دلیل این حواشی هم به خاطر این موضوع بود که درست پس از بازی نفت مقابل استقلال در جام حذفی ناگهان مشکل انضباطی او برطرف شد و بیرانوند به چارچوب دروازه نفت تهران بازگشت.
به گزارش بانک ورزش، این حواشی می رفت که پایان یابد که با حضور این گلر در بازی نیم فصل دوم لیگ برتر مقابل استقلال مجددا سر زبان ها افتاد. درخشش بیرانوند و پیروزی نفت تهران مقابل استقلال همه را به این فکر انداخت که چرا منصوریان در دو بازی قبلی از او استفاده نکرده بود و تیمش را از رسیدن به فینال حذفی محروم کرد.
این حواشی حالا کم کم فراموش می شود، بدون اینکه کسی بخواهد آن را پیگیری کند یا اصلا نیاز به پیگیری در آن ببیند اما هنوز این ماجرا تمام نشده، ماجرایی دیگر در حال وقوع است.
رضا صادق پور، مدیرعامل راه آهن که همه از سابقه استقلالی او با خبر هستند با اخراج مهدی تارتار در آستانه بازی با استقلال دست به اقدامی فوق العاده عجیب زد. تارتار در نیم فصل دوم لیگ برتر عملکردی به مراتب بهتر از نیم فصل اول داشته و مشخص نیست چرا این مدیر تصمیم به اخراج سرمربی تیمش گرفته است.
ناگفته نماند مدیرعامل مجاز است هر فردی را که دوست دارد به عنوان سرمربی تیم برگزیند، درست مانند سرمربی که برای بازی دادن به بازیکنان اختیار تام دارد اما این تحرکات پیش از بازی با استقلال، برای هواداران رقیب عجیب است و آنها در فضای مجازی، حسابی به این موضوع واکنش نشان داده اند.
صادق پور در حالی پیش از بازی با استقلال تصمیم به برکناری تارتار گرفته که این مربی در نیم فصل دوم از ۶ بازی برگزار شده تنها یک باخت کسب کرده و یک پیروزی و چهار تساوی در کارنامه او دیده می شود.
تارتار در نیم فصل اول با تیمی که شرایطی به مراتب بدتر داشت، با تصمیمات عجیب داوری مقابل استقلال به تساوی سه بر سه دست یافت و سرخ دل ها امید زیادی داشتند با توجه به بهبود شرایط این تیم در نیم فصل دوم، آنها بتوانند آبی پوشان را شکست دهند.
صادق پور پیش تر نیز در جریان انتقال مهرداد محمدی به استقلال تمام تلاشش را به کار بسته بود که این انتقال با مخالفت تارتار و این بازیکن منتفی شد.
تمام این اتفاقات سبب شده فوتبال دوستان حسابی به این مدیر مشکوک شوند و در فضای مجازی ضمن موضع تند علیه او، از وزارت ورزش بخواهند روی کار او نظارت بیشتری داشته باشند و نگذارند به خاطر رفاقت دیرینه این مدیر با استقلالی ها، حق تیم های دیگر ضایع شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182217

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام :
    گویا خبر ندارید طرفداران استلال پیش کسوت فوتبال ایران هستند . و شما با شایعه می خواهید راه آهن رو تحریک کنید تا دم مرگ بجگن و فوتابل رو از روال طبیعی خارج کنید و حکم مرگ و زندگی بدهید بهش تا شاید به استقلال لطمه بزنید.

  2. شما خودتان دردرست کردن شایعه اسناد هستید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر