3

مجلس دهم به وظایف نظارتی خود در قبال دولت با دقت عمل خواهد کرد

  • کد خبر : 182685
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه نامزدهایی که در انتخابات رأی آوردند نباید به رأی‌شان غره شوند، گفت: مجلس دهم ضمن همراهی با دولت به وظیفه نظارتی خود با دقت عمل و هر جا نقد و ایرادی باشد آن را پیگیری خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: منتخبین مجلس دهم به رأیی که آورده‌اند غره نشوند/ مجلس دهم به وظایف نظارتی خود در قبال دولت با دقت عمل خواهد کرد

بهروز نعمتی منتخب مردم تهران در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: ملت ایران با حضور چشمگیر خود در انتخابات دشمنان نظام را غافلگیر کردند و با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری حماسه دیگر را رقم زدند.

وی افزود: این حضور پرشور مردم در انتخابات یک سرمایه برای کشور و نظام به شمار می‌رود و قطعاً به ارتقای امنیت و حل مشکلات کشور کمک می‌کند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم، اظهار داشت: نامزدهایی که در انتخابات اخیر رأی آوردند غره نشوند و بدانند که این لطف مردم بوده که به ما اعتماد کردند و کسانی هم که تا دیروز رقیب انتخاباتی ما بودند قطعاً از این پس دوست و رفیق ما خواهند بود.

نعمتی خاطرنشان کرد: قوای سه‌گانه در جمهوری اسلامی ایران مستقل از یکدیگر هستند و مجلس دهم در هر جا که فکر کند باید به دولت کمک کند، کمک خواهد کرد و هر جا که نقد و ایرادی باشد آن را مطرح و کار نظارت خود را نیز با دقت انجام خواهد داد.

وی در پایان با اشاره به فضاسازی رسانه‌ای دشمنان نظام، گفت: دشمن همیشه با ما دشمنی خود را داشته و نباید از دشمن انتظاری غیر از این داشت و دشمنان همواره تلاش داشته است تا بین قوای سه‌گانه در جمهوری اسلامی اختلاف بیندازند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182685

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر