0

گودرزی: با گرفتن سهمیه المپیک الهه احمدی بسیار خوشحال شدم

  • کد خبر : 182878
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶

وزیر ورزش گفت: تیراندازی با افتخاراتی که کسب کرده، به یکی از پایه های آبروی ورزش کشور تبدیل شده است.

وزیر ورزش در کنار تیراندازان المپیکیمحمود گودرزی عصر امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن در دیدار با ورزشکاران، قهرمانان و مسئولان فدراسیون تیراندازی با ابراز خرسندی از حضور افتخارات کشور در وزارت ورزش و جوانان،افزود: روزی که با ورزشکاران ملاقات دارم یکی از بهترین روزهای زندگی من است و بسیار از این اتفاق خوشحال هستم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به  مشکلات و محدودیت های ورزش کشور گفت: همه این مشکلات را به خوبی می دانیم و بیشتر از همه احساس می کنیم،چرا که در غم و شادی موفقیت ها و شکست ها سهیم هستیم. امیدواریم اعتبارات ما در سال جدید به حدی باشد که بتوانیم مشکلات المپیکی ها را رفع کنیم.
گودرزی با بیان این که تلاش می کنیم کمبودهای ورزشکاران در حد توان جبران شود، گفت: تیراندازی ظرفیتی خوب و یکی از پایه های آبروی ورزش کشور شده است که در حال حاضر با رشته هایی نظیر کشتی، وزنه برداری، تکواندو و… رقابت می کند و امیدواریم بتوانیم گوشه ای از گره های ورزشکاران آن را باز کنیم.
وی افزود: ورزشکاران تیرانداز جزء ورزشکاران موفق هستند که توانستند ۵ سهمیه المپیک را بگیرند. با توجه به این سهمیه ها انتظار می رود در المپیک ریودوژانیرو نتایج خوبی بگیرند. شانس آن ها مضاعف است چرا که می توانند در دو رشته رقابت کنند و این جای امیدواری دارد.
وی گفت: ورزشکاران ما آوازه و افتخاری کسب می کنند، بیش از آن ها خرسند می شویم. الهه احمدی زمانی که سهمیه المپیک خود را کسب کرد از این اتفاق خجسته بسیار خوشحال شدم.
در پایان دیدار  مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی به محمود گودرزی لوح تقدیری اهدا کرد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182878

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر