1

واکنش پرویز مظلومی به انتقادها و ماجرای دعوت شدن پرسپولیسی ها به تیم ملی

  • کد خبر : 183765
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

در لیست جدید تیم ملی، پرسپولیس بیشتر از استقلال بازیکن دارد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در چند سال گذشته بیشتر از پرسپولیس ملی پوش داشت اما حالا شرایط فرق کرده و تعداد ملی پوش های پرسپولیس بیشتر است. مظلومی در پاسخ به این سوال می گوید: «من برای کروش احترام قائلم ولی او چرا مجیدی را دعوت نکرد که در اردوی گذشته حضور داشت؟ البته او یک جوان به نام محسن کریمی و سجاد شهباززاده که مدت‌ها بود باید انتخاب می‌شد را دعوت کرد ولی انتظار ما بیشتر بود.فراموش نکنید ما الان در صدر جدول هستیم و به فینال جام حذفی هم رسیده ایم. هر چند شاید اگر حیدری و چشمی مصدوم نمی‌شدند آنها هم در اردو حضور پیدا می‌کردند.»

مظلومی همچنین درباره انتقادها از عملکرد استقلال هم می گوید: «قبول دارم گاهی اوقات خوب بازی نکردم ولی روزهای خوبی هم داشتیم. مگر می شود بدون کار کردن پیروز شد؟ ما بعضی وقت ها خوب بازی می کنیم ولی نتیجه نمی گیریم.»

سرمربی استقلال در ادامه به جدایی کرار و ریوالدو از استقلال اشاره می کند و می گوید با رفتن آنها دستش در خط هافبک خالی شد. او ادامه می دهدک «ما در نیم فصل چند بازیکن می خواستیم ولی نتوانستیم آنها را به خدمت بگیریم. البته شاهد بودم که بعضی ها مبالغ غیر واقعی می گفتند.»

مظلومی همچنان درباره جدایی نظری جویباری و امیری از کمیته نقل و انتقالات استقلال حرف نمی زند و می گوید ترجیح می دهد در این مسایل دخالت نکند. سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که اگر استقلال ناکام شود، مقصر شما خواهید بود، توضیح می دهد: «همین الان هم سیبل من هستم. ولی ما اینجا یک کار جمعی می کنیم. همیشه گفته ام پیروزی ما همه است و من شهامت دارم شکست را گردن بگیرم.»

مظومی درباره مدعی بودن استقلال می گوید: «مسلماً تلاش می‌کنیم. چرا قهرمان نشویم؟ می‌گویند هفت بازی سنگین داریم. اتفاقا با این تیم‌ها راحت‌ترم. من نگرانی‌ام از تیم‌های پایین جدول است که گاها بازیکنان دست کم می‌گیرند. با تیم‌ها بالای جدول بهتر بازی می‌کنیم. برای دو جام تلاش می‌کنیم. در شرایطی که من تیم را تحویل گرفتم، اعلام کردم که تیم را جوان می‌کنم. جوانگرایی هم زمانبر است. قول سهمیه داده بودم و برای سال‌های بعد، قول قهرمانی و فینال آسیا را داده بودم. خارج از برنامه تا الان نتیجه گرفتیم. هیچ قولی برای قهرمانی ندادیم. هیچ مربی‌ای در دنیا با وجود داشتن بهترین تیم، قول قهرمانی نمی‌دهد ولی ما تلاش می‌کنیم به این هدف برسیم.»

مظلومی درباره لغو بازی با هاماربی سوئد و خسارت سنگینی که استقلال باید بدهد، می گوید: «تیم من ناقص است و از مدیرعامل تیم هم تشکر می‌کنم که به حرف من توجه کرد. ما غایبان زیادی برای سوئد داریم و سفر برای تفریح نیست. باید با تمام نیرو برای بازی استقلال خوزستان تمرین کنیم. از اسپانسری که برنامه‌ریزی کرده هم عذرخواهی می‌کنم. به دنبال یک زمان مناسب‌تر برای این سفر هستیم و این سفر را منتفی نکردیم.»

او همچنین می گوید که استقلالی ها باید عاقل باشند و نگذارند حاشیه ها به آنها ضربه بزنند. مظلومی در پایان درباره ماندن یا رفتنش از استقلال در فصل بعد می گوید: «این را باید هیات مدیره بگوید. من برنامه دو ساله دادم و قبول کردند. متاسفانه می گویند قرارداد من مشروط است ولی اصلا اینطور نیست.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=183765

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر