2

واگذاری آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای در قالب تعاونی به مردم

  • کد خبر : 18476
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۷

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم تقدیر از افتخارآفرینان گفت: امسال کشور انگلیس میزبان مسابقات بین‌المللی مهارت بود و در خصوص صدور ویزا برای شرکت‌‌کنندگان ایرانی حاضر در مسابقات ،کارشکنی‌های بسیار انجام داد. عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم تقدیر از افتخارآفرینان چهل و یکمین […]

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم تقدیر از افتخارآفرینان گفت: امسال کشور انگلیس میزبان مسابقات بین‌المللی مهارت بود و در خصوص صدور ویزا برای شرکت‌‌کنندگان ایرانی حاضر در مسابقات ،کارشکنی‌های بسیار انجام داد.

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم تقدیر از افتخارآفرینان چهل و یکمین دوره مسابقات جهانی مهارت لندن در جمع‌ خبرنگاران با بیان اینکه با برنامه‌ریزی دقیق و عالمانه می‌توان بستر درخشش جوانان را در عرصه‌های بین‌المللی فراهم کرد، اظهار داشت: امسال کشور انگلیس میزبان مسابقات بین‌المللی مهارت بود و در خصوص صدور ویزا برای شرکت‌‌کنندگان ایرانی حاضر در مسابقات کارشکنی‌های بسیار انجام داد.
وی ادامه داد: متأسفانه این موضوع آثار طبیعی خود را در روحیه شرکت‌کنندگان کشور گذاشت و همچنین این کشور با طرح مسائل واهی به دنبال تخریب وجهه ایران بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن امیدواری از تداوم کسب افتخارات جوانان ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی تصریح کرد: امیدواریم در سال‌های آتی شاهد اخذ رتبه‌های بالاتر در این راستا باشیم.
وی در خصوص چگونگی حمایت از برگزیدگان مسابقات بین‌المللی بیان کرد: امیدواریم در دوره‌های تکیملی تحصیلات عالی امکان حضور و تحصیل پیدا کرده و همچنین از این افراد حمایت‌های مالی انجام خواهد شد تا کسب و کار مورد نظر خود را راه‌اندازی کنند.
شیخ‌الاسلامی تاکید کرد:‌ برای مربیانی که به این جوانان کمک کرده تا این افتخارات را کسب کنند زمینه استخدام در مجموعه‌های فنی‌وحرفه‌ای فراهم خواهد شد و نیز برای همه کسانی که در کل کشور دارای مقام در عرصه‌های مهارتی باشند برای آنها هم در قالب بسته‌های حمایتی، پیشتیبانی به عمل خواهد آمد.
شیخ‌الاسلامی در خصوص واگذاری آموزشکده‌های سازمان فنی‌وحرفه‌ای به مردم گفت: برای استفاده بیشتر از ظرفیت‌های مراکز فنی‌ و حرفه‌ای این برنامه‌ریزی صورت گرفته و از فاکتورهای مهم استفاده از تعاون در این بخش است.
به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارکنان آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای و تمامی عوامل آنها از جمله مربیان می‌توانند مدیریت مراکز را برعهده بگیرند و تلاش می‌کنیم این موضوع در قالب تعاونی صورت بگیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر