1

کفاشیان می داند که طبق اساسنامه، ریاست فدراسیون فوتبال دو دوره است

  • کد خبر : 185133
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

حتما ۱۱ اردیبهشت انتخابات فدراسیون فوتبال با همین نامزدها را برگزار می‌کنیم. یک کمیته هم با توجه به اساسنامه برای تائید صلاحیت‌های فنی تشکیل خواهد شد. من خوشبین هستم انتخابات راس تاریخ برگزار شود.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان با حضور در برنامه ورزش و مردم در پاسخ به این سؤال که کفاشیان برای انتخابات ثبت‌نام نکرده آیا فکر می‌کنید علت این است که او فکر می‌کند اساسنامه به تصویب هیأت دولت نخواهد رسید و ۱۱ اردیبهشت انتخابات برگزار نمی‌شود، گفت: دوره ریاست جمهوری در ایران دو دوره است. در اساسنامه‌ای که ادعا شده به تصویب دولت رسیده که نرسیده، هم دو دوره برای ریاست فدراسیون فوتبال پیش‌بینی شده و کفاشیان هم این را می‌داند. حالا اگر این اساسنامه به تصویب برسد دو دوره در آن لحاظ شده است.
وی افزود: یک مدیر می‌تواند در طول ۸ سال برنامه‌هایش را اجرایی کند. شرایط باید برای افرادی که ایده‌های نو دارند فراهم شود و افرادی که از گردونه ریاست خارج می‌شوند می‌توانند در مشاغل دیگر کمک کنند. شاید خیلی زیبنده نباشد یک فرد ۳-۴ دوره رئیس بماند آن هم برای کشوری که ریاست‌جمهوری‌اش دو دوره است. یکسری تهدیدات بیرونی هم داریم. کشورهای حاشیه خلیج فارس تاثیر زیادی در فدراسیون‌های بین‌الملی دارند که نباید بگذاریم تاثیرشان را در فوتبال ما بگذارند. حتما ۱۱ اردیبهشت انتخابات فدراسیون فوتبال با همین نامزدها را برگزار می‌کنیم. یک کمیته هم با توجه به اساسنامه برای تائید صلاحیت‌های فنی تشکیل خواهد شد. من خوشبین هستم انتخابات راس تاریخ برگزار شود.
وی در پاسخ به این سؤال که شما دغدغه‌ای برای برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال ندارید، گفت: خیر. مثل سایر فدراسیون‌ها اعضای مجمع جمع می‌شوند و رای می‌دهند.
گودرزی همچنین در پاسخ به این سؤال که شما بعد از بازی با عمان گفته بودید کی‌روش باید بماند چطور می‌خواهید این مشکلات او را حل کنید، تصریح کرد: کی‌روش از دانش خوبی برخوردار است. امیدوارم این دانش در اختیار مربیان لیگ برتر که تیم ملی را می‌سازند،‌قرار بگیرد. کی‌روش توفیق داشته تا ایران به جام جهانی قبلی صعود کند. امیدوارم باز هم این توفیق حاصل شود. او باید از حواشی که به تیم ملی لطمه می‌زند دوری کند. ما هم تلاش می‌کنیم تا مشکلات را مرتفع کنیم.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=185133

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر