1

“پرسپولیس” چگونه صدرنشین شد؟ / آبی ها در رده هفتم نیم فصل دوم لیگ برتر!

  • کد خبر : 185849
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

پرسپولیسی ها چند هفته ای است صدر جدول دور برگشت لیگ برتر را از فولاد گرفته اند و آنها را به رده دوم جدول دور برگشت فرستادند.

شادی بازیکنان پرسپولیس "پرسپولیس" چگونه صدرنشین شد؟ / آبی ها در رده هفتم نیم فصل دوم لیگ برتر!

در ۵، ۶ هفته ابتدایی دور برگشت سیاه جامگان جزو تیم های بالای جدول بود اما نتایج ضعیف بار دیگر آنها را به رده دهم فرستاد.

 

استقلال تهران نیز تا ۵ هفته پیش وضعیت مناسبی در جدول نیم فصل دوم داشت اما پس از سه مساوی و یک باخت در دربی به رتبه هفتم جدول رده بندی نیم فصل دوم رسیده است.

 

پرسپولیس از ۳۳ امتیاز ممکن نیم فصل دوم ۲۳ امتیاز کسب کرده است. آنها ۶ برد و ۵ مساوی در این یازده بازی به دست آورده اند و در صدر جدول نیم فصل دوم و کل لیگ برتر قرار گرفتند.

 

فولاد با دو امتیاز کمتر از پرسپولیس در رده بعدی قرار دارد. آنها ۲۱ امتیاز از ۱۱ بازی کسب کرده اند. تراکتورسازی و نفت تهران ۲۰ امتیاز در دور برگشت کسب کرده اند و جالب اینکه تفاضل گل هر دو تیم در نیم فصل دوم مثبت چهار است و از همه نظر با هم مساوی هستند.

 

پدیده با ۱۹ و گسترش با ۱۶ امتیاز در رده های بعدی این رده بندی قرار دارند و پس از آنها استقلال تهران در رده هفتم جا خوش کرده است.

 

استقلال خوزستان و ذوب آهن که مانند استقلال تهران در نیم فصل اول جزو تیم های اول تا سوم لیگ بودند در رده های هشتم و نهم نیم فصل دوم هستند و همین نتایج به سرخپوشان پایتخت کمک کرده تا امروز در صدر جدول باشند.

 

ملوان با کسب ۶ امتیاز بدترین تیم نیم فصل دوم لیگ برتر است. استقلال اهواز یک امتیاز بیشتر از تیم شمالی کسب کرده اما همچنان در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد. راه آهن، سپاهان، صبا و سایپا نیز تیم های چهاردهم، سیزدهم، دوازدهم و یازدهم نیم فصل دوم هستند و سیاه جامگان هم در رده دهم قرار دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=185849

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر